Hej alle
Fra : Mette B. Rahm

Dato : 17-08-01 15:47

Hej allesammen

Jeg har ikke været så god til at skrive og læse på det sidste, men med 496
ulæste har jeg noget at gå igang med
Ville bare skrive for at I allesammen skulle høre bat Electra i går fik 5
dejlige killinger, og de er kommet ind på min hjemmeside

Knus og en masse klem

Mette

PS. Hav en hyggelig aften Jeg håber I forstår mit fravær..... (skal jo
kigge lidt efter mine kyllinger

--
-----
Gillian's Norske Skovkatte

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 17-08-01 16:49

d. 17/08/01 16:47 skrev Mette B. Rahm på gillian@dk-gillian.dk i artiklen
V7af7.414$3q.21454@news010.worldonline.dk:

> Ville bare skrive for at I allesammen skulle høre bat Electra i går fik 5
> dejlige killinger, og de er kommet ind på min hjemmeside

Hej Mette

Nøj, hvor er de kære! Er helt forelsket i hende med de røde aftegninger i
ansigtet (nej,ikke flere katte lige nu - og ikke flere hunner *gg*) Lov mig
nu at de _ikke_ kommer til at hedde noget med badebold, ikke ))
--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte

Fra : Henriette

Dato : 17-08-01 17:56

Ann Rudbeck <ann_rudbeck@mac.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:B7A3096E.149E%ann_rudbeck@mac.com...
> [...]
mig
> nu at de _ikke_ kommer til at hedde noget med badebold, ikke ))

Jeg kan nu heller ikke lade være at forelske mig i selvsamme killing....

> --
> Knus fra Ann R, Donna & Ditte

---
Henriette

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 19-08-01 19:57

> Jeg kan nu heller ikke lade være at forelske mig i selvsamme killing....

Hehe, ja og I var ikke de eneste - hun er nemlig solgt *grin*
Og hvis I kigger nu er der kommet navne på, og ja.... der ER en badebold
*smile*

- Mette

--
-----
Gillian's Norske Skovkatte

Fra : Camilla Scharff

Dato : 19-08-01 21:44

Hej Mette

De _er_ altså nuttede - især kan jeg godt li´ lille Buzz, nok pga. hans
hvide "stjerne", som jeg synes ser øøøndig ud
Navnene - ingen kommentarer, har selv haft killinger med mere eller mindre
*tåbelige* (men sjove, hvis man spø´r mig...) navne - men hvad blev der
egentlig af BIS og BIV...?! )

Tillykke med de små!

Mange hilsner
Camilla - som lige har hentet en kat fra parring... jubiii, killinger om 9
uger *krydse fingre...*
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

"Mette B. Rahm" <gillian@dk-gillian.dk> skrev...

Fra : Grit Wessel

Dato : 19-08-01 22:03

> Navnene - ingen kommentarer, har selv haft killinger med mere eller mindre
> *tåbelige* (men sjove, hvis man spø´r mig...) navne - men hvad blev der
> egentlig af BIS og BIV...?! )

Hej Camilla

Ja, Mette *turde ikke*! Det passede ellers rigtig godt: Hun blev
selvfølgelig nødt til at have en Gillian's Badebold (men det er en helt
anden historie), og så passede det lige med de sidste fire kunne hedde BIS,
BIV, BOB og BOX - Men Mette var keeeedelig *drille, drille*

;-D

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Ann K.

Dato : 20-08-01 00:14

Hmmm - og hvad er der egentlig galt med navnet B'Elanna???
Spørger en dedikeret Star Trek fan
Mvh Ann

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 20-08-01 01:07

d. 20/08/01 1:14 skrev Ann K. på tsars@os.dk i artiklen
3b80484f$0$259$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Hmmm - og hvad er der egentlig galt med navnet B'Elanna???
> Spørger en dedikeret Star Trek fan
> Mvh Ann

Hm - dette er ganske OT, men jeg er altså nysgerrig - hvem er B'Elanna?? Jeg
er faktisk ganske meget til Science Fiction og har set adskillige mange Star
Trek episoder - men her er jeg b'lank???
Og altså Mette - den med Badebolden - det er ligefør man burde anskaffe sig
det arme dyr, så han kunne få et andet (kalde)navn )))
(Så - nu kan jeg mærke Donnas øjne i nakken. Rolig fru kat, det var bare min
spøg...)
--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 20-08-01 12:31

> [...]
Star
> Trek episoder - men her er jeg b'lank???

B'Elanne er fra Voyager afsnitene Det er måske forklaringen på at du
ikke kender hende ?? Huner halv klingon

- Mette

Fra : Ann K.

Dato : 20-08-01 22:29

Hejsa.
Og vi fortsætter med at være OT

>B'Elanne er fra Voyager afsnitene Det er måske forklaringen på at du
ikke kender hende ?? Hun er halv klingon

<> Voyager afsnittene kan ses på Sverige 2 søndag aften kl 19.10 - man er
svjh i gang med 3 eller 4 sæson...
Desuden sendes Voyager også på tv2 ZULU - her er man vist stadig kun ved
1'ste sæson...
Og man kan vist også leje/købe de første 20 episoder på video...

Mette; skal du så også have en Chakotay, når du når C-kuldet???

mvh Ann

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 20-08-01 12:30

> [...]
BIS,
> BIV, BOB og BOX - Men Mette var keeeedelig *drille, drille*

Jamen ........ der er ingen andre end jer der fatter de navne *grin* og
ja...så da de kom og ville købe B'Elanne (B2 *s*) så havde hun selv tænkt på
det som navn, og det syntes jeg jo er sødt SKal også lige have
efternavnet på *grin*
Hvad med et efternavn til Bianca, har I nogle foreslag ????

- Mette