Hvilken sange? 2 stk...
Fra : Jesper Hansen

Dato : 17-08-01 14:45

Hejsa.

Jeg søger kunstner og titel på 2 sange, den første er en kvinde der synger,
den er vist rimlig ny, den går på:

And you can't go back, to what it never was.
It is that time
And you better walk alone

Ikke nødvendigvis i den rækkefølge

Den anden er en mand der synger, den går på:

Take a good look on my girlfriend, she is the only one i get.

Håber i kan hjælpe.

Mvh.

Jesper.

Fra : Hanne

Dato : 17-08-01 14:59

Jesper Hansen <jesperhansenNOSPAM@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> Den anden er en mand der synger, den går på:
>
> Take a good look on my girlfriend, she is the only one i get.

Ja, det er Supertramp fra breakfast in amerika.

Hanne

Fra : Lea Beckgård Jensen

Dato : 17-08-01 15:27

Hej Jesper
Den efterlyste sang (sunget af en mand) kan evt. være "Breakfast in America"
med Supertramp.
Take a look at my girlfriend
she's the only one I got
not much of a girlfriend
never seem to get a lot....

Håber det kan bruges!

Med venlig hilsen
Lea

Fra : Claus S

Dato : 19-08-01 14:39

"Jesper Hansen" <jesperhansenNOSPAM@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
synger,
> den er vist rimlig ny, den går på:
>
> And you can't go back, to what it never was.

Det er såmænd Sissel Kyrkjebø(*) med sangen "Better off alone" og det er
hendes nyeste single.

mvh Claus
www.frekvens.dk

(*)Hun kalder sig bare "Sissel" på den nye CD. Det er svært for udlændinge
at sige Kyrkjebø.