Skærme
Fijala 3554
Philips TFT
Fra : Gregers Petersen

Dato : 17-08-01 14:57

Hejsa.

Jeg ser i øjeblikket på TFT-skærme til alm. kontorarbejde (og i ny og
næ et spil).

Jeg vil gerne have en Philipsskærm, der skal være ca. samme størrelse
som en alm 17."

Hvilken af Philips' skærme kan I anbefale, max pris omkring 6000,-

--
MvH

Gregers Petersen
http://main.internord.dk/~petersen

Fra : JYK

Dato : 17-08-01 16:03

15" tft-fladskærm svarer i synsareal til 17" alm. skærme!

_________________

Jesper Y. Kristiansen

Fra : Torbenth

Dato : 18-08-01 00:59

JYK skrev i meddelelsen <3b7d3208$0$42388$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>15" tft-fladskærm svarer i synsareal til 17" alm. skærme!

Har en Brilliance 150P. Kanon skærm. Man bliver overhovedet ikke træt i
øjnene. Desuden har den en autojusteringsknap som virker perfekt.

Mvh.
Torben