Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Thumbnails
Fra : Mogens

Dato : 17-08-01 14:35

Hvordan laver man nemmest thumbnails til brug på en hjemmeside?

Mvh - Mogens

Fra : Christian Catu - Lap~

Dato : 17-08-01 16:28

"Mogens" <mohen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan laver man nemmest thumbnails til brug på en hjemmeside?
>
> Mvh - Mogens

Der findes et program, der hedder Arles Image Web Page Creator (eller sådan
noget), der er genialt til det. Detr laver også selv siderne i html, og du
kan få det til at lave linksider hen til det enkelte billede.

Fra : Rune Gøgsig

Dato : 17-08-01 20:19

Hvis man er lidt til linux så har jeg fundet et ok script som kan de, og
samtidig lave et html dokument.

Men det kræver altså linux
Her er linket http://shawley.myip.org/projects/photogen.php

/ Rune

Fra : Mogens

Dato : 17-08-01 21:01

Tak for hjælpen! Jeg har ikke Linux, men jeg vil prøve at finde det program
Christian omtaler.

Mvh - Mogens

Fra : U. Pedersen

Dato : 17-08-01 22:00

On Fri, 17 Aug 2001 22:00:45 +0200, "Mogens" <mohen@mail.dk> wrote:

>Tak for hjælpen! Jeg har ikke Linux, men jeg vil prøve at finde det program
>Christian omtaler.

ellers laver frontpage selv de små billeder

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Mogens

Dato : 18-08-01 09:23

"U. Pedersen" <ulf.pedersen@it.dk> skrev i en meddelelse
> On Fri, 17 Aug 2001 22:00:45 +0200, "Mogens" <mohen@mail.dk> wrote:
>

> ellers laver frontpage selv de små billeder

Jeg bruger Netobjects Fusion til at lave hjemmesider, og den kan desværre
ikke sådan noget, så det kan da være, jeg skulle sætte mig lidt ind i Front
Page. Tak for tippet.

Mvh - Mogens

Fra : Sebastian Steen

Dato : 18-08-01 09:38

> Tak for hjælpen! Jeg har ikke Linux, men jeg vil prøve at finde det
program Christian omtaler.

Arles Image Web Page Creator

http://www.digitaldutch.com/arles/

Sebastian Steen

Fra : Mogens

Dato : 18-08-01 09:51

"Sebastian Steen" <dytbyt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Mogens" <mohen@mail.dk> wrote in message
> program Christian omtaler.
>

> Arles Image Web Page Creator
>
> http://www.digitaldutch.com/arles/

Er hentet, det ser meget lovende ud, det viljeg prøve at atbejde videre med.

Mvh - Mogens

Fra : \"Sebastian Zamorski~

Dato : 19-08-01 22:02

programmet ACDSee er også ganske fint...
http://www.acdsystems.com/index.htm