Skærme
Fijala 3554
Gamel triniton skærm er blevet uklar
Fra : Tobias H. Michaelsen

Dato : 17-08-01 12:43

Jeg har en gammel Olivetti 17" triniton skærm (egentlig bare en Nokia med
andet navn på fronten), som jeg har været glad for længe. [Gammel: der står
at den er fremstillet april 1993]

Men nu er billedet på den pludselig blevet meget uklart/uskarpt, og det er
ikke muligt at rette op på det med de indstillingsmulighedder som findes på
fronten.

Så vil jeg gerne hører om der er nogen af jer der ved om der kan rettes op
på dette og i så fald, hvordan.

Jeg skal tilføje at jeg har både loddekolbe, oscilloscope og den tekniske
kompetance til at pille ved elektronikken

Desuden er den også begyndt at 'hyle' en gang imellem, men det regner jeg
med at kunne ordne med noget lak på velvalgte steder.

-Tobias-

Fra : Tobias H. Michaelsen

Dato : 17-08-01 12:45

Pokkers! Jeg glemte lige at skrive hvilken model: CDU 1764/SA01

-Tobias-