[OT] Mac og Ofir
Fra : Dan Henriksen

Dato : 17-08-01 12:00

Hej....

Har i for øvrigt se at Ofir i deres TV reklame bruger en G3 powerbook

Dan

Fra : Jesper

Dato : 17-08-01 14:30

Dan Henriksen <dan@adsistance.dk> wrote:

> Hej....
>
> Har i for øvrigt se at Ofir i deres TV reklame bruger en G3 powerbook
>
> Dan

1. Mac powerbooks er pænere end windows notebooks
2. Ofir er noget skrammel der engang hed forum.dk, hvorfor f..... har de
skrottet Forum til fordel for sådan et skodnavn???
--
Jesper.
Underskriv protesten mod CopyDan's afgifter på CD-R mm.

Fra : Peter Perlsø

Dato : 17-08-01 15:22

in article 1eyaiwp.wn7nj71x1nn8kN%triton@titancity.com, Jesper at
triton@titancity.com wrote on 17/08/01 15:29:

> 2. Ofir er noget skrammel der engang hed forum.dk, hvorfor f..... har de
> skrottet Forum til fordel for sådan et skodnavn???

Måske fordi de er snot dumme. Det er en klassisk Dilbert beslutning.

Forum er da til at forstå!

Fra : Christian Bech

Dato : 19-08-01 14:23

Jesper <triton@titancity.com> wrote:

> 2. Ofir er noget skrammel der engang hed forum.dk, hvorfor f..... har de
> skrottet Forum til fordel for sådan et skodnavn???

De kunne ikke navnsbeskytte et så alment ord som Forum. Ofir var det
mindst ringe af de forslag, som deres reklamebreau kom med.

--
"Gott sei dank; er war immer aldeles kaput."
- Hans Peter Holm.

Fra : Jesper

Dato : 19-08-01 14:30

Christian Bech <giambattista.vico@mail.tele.dk> wrote:

> De kunne ikke navnsbeskytte et så alment ord som Forum. Ofir var det
> mindst ringe af de forslag, som deres reklamebreau kom med.

Sålænge de sidder på Forum.dk er der ikek andre der kan tage den og hvis
Ofir er det bedste deres reklamebureau kunne finde på skulle de have
sparket

Fra : Peter Gersmann

Dato : 19-08-01 14:51

In article <1eye8ar.huphva1c59mqoN%triton@titancity.com>,
triton@titancity.com (Jesper) wrote:

> Sålænge de sidder på Forum.dk er der ikek andre der kan tage den og hvis
> Ofir er det bedste deres reklamebureau kunne finde på skulle de have
> sparket

Det har de sikkert også fået - sammen med en del ansatte.
Ofir har jo tabt millioner.

Idéen om at lave portal nr. 28 fyldt med de samme gratis tjenester men
uden at have et teleselskab i ryggen til at tjene penge på minutterne.
Tjah, den idé er vel mindst ligeså genial som navnet.

//Peter

Fra : David Blangstrup

Dato : 19-08-01 16:47

In article
<moof.immerfreundlich-45C023.15505819082001@news.get2net.dk>, Peter
Gersmann <moof.immerfreundlich@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> uden at have et teleselskab i ryggen til at tjene penge på minutterne.
> Tjah, den idé er vel mindst ligeså genial som navnet.

Det er sikker også derfor, de ser så spørgende ud i deres reklamer (det
er lige til at få hold i nakken af).

--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Christian Bech

Dato : 20-08-01 07:45

Jesper <triton@titancity.com> wrote:

> Sålænge de sidder på Forum.dk er der ikek andre der kan tage den og hvis
> Ofir er det bedste deres reklamebureau kunne finde på skulle de have
> sparket

Søndagsavisen var overbeviste om, at Forum var så god en ide, at den
kunne bære i hele Europa. Jeg er dog ikke klar over, om de egentlig fik
ekspanderet.

--
Christian

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 20-08-01 08:19

> [...]

> Søndagsavisen var overbeviste om, at Forum var så god en ide, at den
> kunne bære i hele Europa. Jeg er dog ikke klar over, om de egentlig fik

De har ekspanderet - men de har vist ikke fået det hele med

http://ofir.se
http://ofir.de
http://ofir.fr
http://ofir.com

MVH ANR

"When you participate in sporting events, its not whether you win
or loose, its how drunk you get."
-Homer Simpson