Årets metalkoncert [Cradle Of Filth, Slaye~
Fra : Kong Kent

Dato : 17-08-01 10:43

Ja, det er rigtigt. I Hamburg spiller CRADLE OF FILTH, SLAYER, PANTERA og
Static-X

Ikke mindre end 4 hårde bands hvoraf de 3 rangerer som de absolut *bedste*
metalbands i hele verden! Alle med bare lidt langhåret musiksmag forguder
Slayer, elsker Pantera og forguder COF... det er en monsterbill

Det er touren "Tattoo The Planet" der huserer Tyskland på følgende sted og
tid:

30/09/01 Sporthalle Hamburg, GER

http://www.theorderofthedragon.com/docs/main.htm
Det er Cradle Of Filths officielle hjemmeside hvor alle spillestederne står
ved denne monsterkoncert. Jeg *vil* så gerne af sted og er allerede ved at
arrangere det med mine kammerater. Til jer andre: Gør det samme!!

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Janus Høi

Dato : 17-08-01 16:04

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, det er rigtigt. I Hamburg spiller CRADLE OF FILTH, SLAYER, PANTERA og
> Static-X

<KLIP>

> Det er touren "Tattoo The Planet" der huserer Tyskland

Kan I huske i '92?
Den store metaltour.
Hvad var det nu den hed?

Monsters of Rock, mener jeg.

Dét var det helt store.

Metallica, AC/DC og en hel masse andre.

Er der nogle der kan huske lidt mere om den?

--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Kong Kent

Dato : 17-08-01 17:29

> Kan I huske i '92?
> Den store metaltour.
> Hvad var det nu den hed?
>
> Monsters of Rock, mener jeg.
> Dét var det helt store.
>
> Metallica, AC/DC og en hel masse andre.
>
> Er der nogle der kan huske lidt mere om den?

Jeps. Det var Metallica, AC/DC, Qüeensryche og The Black Crowes der spillede
på Gentofte Stadion! Kooooonge koncert

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 17-08-01 21:57

Kong Kent <kongkent@anarki.dk> wrote:

> [...]
> Slayer, elsker Pantera og forguder COF... det er en monsterbill
>
> Det er touren "Tattoo The Planet" der huserer Tyskland på følgende sted og

Det er sku' ærgeligt at økonomien ikke lige kan trække en tysklandstur
for tiden.

(Specielt hvis Slayer virkelig snart lukker og slukker)

MVH ANR

"All I remember about the last two months is giving a guest lecture
at Villanova. Or maybe it was a street corner."
-Barney Gumble

Fra : Ken Larsen

Dato : 18-08-01 23:56

Andreas N Rasmussen skrev i meddelelsen
<1eyb2ju.1lk84rh1k31pvkN%anrNOTPART@OFMAILmac.com>...
>Kong Kent <kongkent@anarki.dk> wrote:
>
>Det er sku' ærgeligt at økonomien ikke lige kan trække en tysklandstur
>for tiden.

>(Specielt hvis Slayer virkelig snart lukker og slukker)

Hvis det er Slayer du er specielt interesseret i, så spiller de i København
dagen efter d. 1.10.01.

MVH
Ken Larsen

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 19-08-01 11:03

Ken Larsen <tacconi@image.dk> wrote:

> Andreas N Rasmussen skrev i meddelelsen
> <1eyb2ju.1lk84rh1k31pvkN%anrNOTPART@OFMAILmac.com>...

> Hvis det er Slayer du er specielt interesseret i, så spiller de i København
> dagen efter d. 1.10.01.

Udemærket - jeg troede ellers at jeg havde tjekket, men det var åbenbart
kun tattoo the planet jeg havde set! Mange tak - i'm there.

MVH ANR

"Oh, oh. My heart just stopped ... There it goes."
-Barney Gumble