vis nr
Fra : knud jensen

Dato : 16-08-01 22:42

Jeg har et diva t/a isdn modem og en vis nr fra
tdc,men kan ikke få den til at vise nr på isdn,den er
tilsluttet udgang 1 analog udgang først på strengen
det er afprøvet på en analog central der virker det fint,kan det overhovedet
komme til at virke på isdn,hvis ikke vil jeg ikke betale for denne service
venlig hilsen knud jensen
radioman@get2net.dk

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 16-08-01 22:59

Hvornår har du sidst opdateret firmwaren i dit modem??

Mange vis nr. problemer bliver løst ved opdatering til firmware ver. 2,2 el.
2,5.

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær

Fra : Finn L. Madsen

Dato : 16-08-01 23:14

Du skal i hvert fald abonnere på vis nummer for at få noget ud af din
nummerviser, og så skal der måske også opdateres på Eicon Diva hvis det er
en ældre sag, og hvis den er rigtig gammel d.v.s. en 16 volt så kan du
ligeså godt opgive med det samme
Venlig hilsen Finn

Fra : MJ

Dato : 17-08-01 07:25

Ring til TDC og få bekræftet at vis-nummer er aktiveret.

Jeg havde samme problem. Havde bestilt vis-nummer, men TDC havde glemt at
aktivere.

Morten Jensen

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 17-08-01 11:03

> "knud jensen" <radioman@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> overhovedet

Check desuden i dit Eicon Diva TA konfigurationsprogram om ladet står til
Denmark...

Venlig hilsen Peter Tønnesen
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC

Fra : Knud Berggreen

Dato : 17-08-01 20:08

In <3b7cfa05$0$76920$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, on 08/17/2001
at 12:03 PM, "Peter Tønnesen" <dali909@direkte.org> said:

>Check desuden i dit Eicon Diva TA konfigurationsprogram om ladet står til
>Denmark...

Og om porten er identificeret med det pågældende telefonnummer - kan vel
også have en betydning? Har du prøvet at sætte en telefon i udgangen
istedet og konstateret at den ringer?

/Knud

--
Skrækeksempler på splittede, sammensatte ord: http://www.fiduso.dk/skraekeksempler.htm
Og det andre sider på sitet er også ganske tankevækkende....

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-08-01 21:25

"knud jensen" skrev:
> [...]
> komme til at virke på isdn,hvis ikke vil jeg ikke betale for denne service

Jeg har ikke ISDN mere - men da jeg havde og skiftede fra analog til ISDN . der glemte de at konvertere min vis-nr - så det virkede
ikke efter overgang til ISDN.

På analog skal du abonere på tjenesten VIS NR

På ISDN skal du i stedet abonere på tjenesten ISDN VIS NR

Da først de rettede det, så virkede det fint !

Bare et forslag til hvor fejlen KAN være - for det skal da kunne virke !

--
M.v.h.
Jan Vestergaard