Der var en gang
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-08-01 22:43

Hvor det var rart at komme i denne gruppe..
Men i den seneste tid har en enkelt mand fået min urin så meget i kog så
mange gange at jeg ikke gider mere..
Sjovt nok har samme person startet en diskussion i katte-dk som også kørte
af sporet, altså er jeg ikke alene om meningen...

Senest er det lykkedes ikke for denne alene.. at skræmme en anden person væk
som med tiden kunne være blevet en anden kattesamlever, thi det er bedre med
oplysning end fordømmelse !!!

Jeg ville ønske at det ikke var sådan, men jeg er i mindretal her i gruppen.
Derfor vil jeg benytte mit sidste indlæg i denne gruppe til at takke jer som
var med fra starten for mange sjove timer med indlæg om hvad de kære misser
nu har fundet på, indlæg om missen som ikke kunne mere, hvor har jeg mange
gange følt jeres smerte, når den sidste uigenkaldelige beslutning skulle
tages. og delt jeres glæde over den næste lille ny som flyttede ind..

Men tonen her er blevet for meget, jeg er ikke blødsøden bestemt ikke, men
dråben som fik bægeret til at flyde over er landet..

Tak for den tid 1½ år som er gået i selskab med mange af jer, hold af
misserne også ilderne for i får det tusindfold igen

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Ann K.

Dato : 16-08-01 23:00

Hej Henrik.
Øhhhh - hvad mener du????
Er jo nok totalt imbecil, men jeg fatter for en gangs skyld ikke hvad du
hentyder til.... Gider du at forklare?
Uanset hvad - du må da ikke forlade denne ng blot pgr ét enkelt fjols...
Jeg ville savne Saga's alter ego alt for meget ) Nå ja, også dig....

Mvh Ann

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 16-08-01 23:41

Hej Henrik!

Jeg vil altså nødig undvære dig og Melissa og spinbrum m.m....
Men hvis du har taget beslutningen, så...kan det vel ikke være anderledes.
Hav det i hvert fald godt, begge to.

Hilsen Birgitte

Fra : Nitsen

Dato : 16-08-01 23:27

"Henrik Pedersen" <misbams-miauu@edb.dk> wrote

> Hvor det var rart at komme i denne gruppe..
Det er det da stadig........håber jeg §

> [...]
> gange følt jeres smerte, når den sidste uigenkaldelige beslutning skulle
> tages. og delt jeres glæde over den næste lille ny som flyttede ind..

Tak selv Henrik for alle de gange hvor du har berettet om Melissa og har
fået mig til at le. Du må altså ikke sårn bare smutte. Din humor kan ikke
undværes og for ikke at fornærme donnaen.....dit livs kattemalt......så kan
misserne og jeg altså ikke undvære historierne om Melissa § I øvrig vil
det være et tab for gruppen hvis den skal undvære dine indlæg IMHO.

Så Frode, Aksel og jeg håber du bliver

Kh
Anita

Fra : Camilla Scharff

Dato : 16-08-01 23:34

(sendt både til her til ng'en og til Henrik direkte)

Henrik, Henrik dog - hvad sker der?

Jeg må indrømme, at også jeg synes at tonen herinde er blevet lidt hårdere
(og somme tider for hård! - jeg kan nemlig godt lide Nina El-Falakis
sædvanlige klamamser om ros fremfor skæld-ud, som jeg i vid udstrækning også
overfører til behandling af mennesker - selvom også jeg kan være en skrap
madamme ind i mellem...), men jeg ville nok ikke gå så vidt, at jeg holder
op med at læse og svare her i ng'en...

Og Henrik - hvad kan jeg sige?? Jeg håber du alligevel ikke løber helt langt
væk... for jeg kommer da bestemt til at savne dig - og Melissa, ikke mindst
(håber ikke at jeg fornærmede hende ved at nævne dig først ) og hendes
trøstende spinbrum til os alle, når vi havde brug for det... Og jeg vil
savne at læse om jeres fælles gåture osv. osv.!

Mange hilsner
Camilla

Fra : Fie

Dato : 17-08-01 07:48

Hej Henrik

Nu må der være noget, som helt er fløjet over hovedet på mig hér - hvad
snakker du om? Hvis du er blevet dårligt behandlet, er jeg sikker på at vi
er flere som ville sætte dine dejlige ord over en eventuel bølle på
ng'en.......
Hvis du ikke kommer tilbage alligevel, kommer jeg ihvertfald til at savne
Melissa (må hellere nævne hende først) og dine guldkorn

Hilsen
Fie

Fra : Heidi Høegh

Dato : 17-08-01 08:10

Henrik Pedersen <misbams-miauu@edb.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9lhenv$1bd3$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> gange følt jeres smerte, når den sidste uigenkaldelige beslutning skulle
> tages. og delt jeres glæde over den næste lille ny som flyttede ind.

Jeg er ret sikker på du ikke er i mindre tal Jeg har været glad for dine
indlæg, og specielt den måde du har kunnet beskrive dit og Melissas
"forhold", det har været helt utroligt og læse om, og det vil jeg godt nok
savne.
Så jeg syntes helt bestemt du skal overveje og vende tilbage, og jeg er ked
af jeg ikke aner hvad det er der er gået galt, er det ikke noget der kan
løses ?

> Tak for den tid 1½ år som er gået i selskab med mange af jer, hold af
> misserne også ilderne for i får det tusindfold igen

Det har du så fuldstændig ret i.

Med venlig hilsen
Heidi Høegh

Fra : Lisa K

Dato : 17-08-01 09:44

Kære Henrik ( og andre herinde )

Jeg forstår godt din beslutning selvom du vil blive savnet herinde med dine
fortællinger om Melissa og jeres gåture og andre oplevelser.

Jeg er selv rystet over både spørgsmål og svar som indimellem er temmelig
spydige herinde. Jeg har derfor besluttet at jeg ikke gider at kommentere
alle de meninger som bliver luftet i dette forum, og derfor ser man ikke min
underskrift særlig tit.
Jeg læser stadigvæk trofast hver dag (næsten) men jeg bliver ikke en
op-på-barrikaderne-person som for alt i verden skal omvende evt. nye
skribenter.
Jeg vælger at koncentrere mig om mine egne misser og give dem det bedste som
de fortjener.

Med den smøre håber jeg at du fortsat vil blive herinde, og evt. bare give
lyd fra dig indimellem.

Knus og spinbrum til Melissa og dig.

Lisa

Fra : Nina

Dato : 17-08-01 10:06

Hej Henrik
Du kommer til at forklare dig lidt bedre, jeg har altså "misset" et eller
andet??
Hilsen Nina

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 17-08-01 11:51

Hej Henrik

Please vær sød at blive her sammen med Melissa.

Hilsen
Joan, Neo & Dixie

Fra : Grit Wessel

Dato : 17-08-01 12:10

Hej Helle

Gider du ikke sende mig din adresse, jeg kan ikke huske andet en
"København", og jeg er ikke sikker på, at det er helt nok til at finde det

Min mailadresse er: wessel@mailme.dk

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : greta

Dato : 17-08-01 12:59

"Henrik Pedersen" skrev d. 16-08-01 22:43 dette indlæg :
> [...]

> Henrik & Melissa
> KÆRE Melissa og Henrik!
> Hvad kan man gøre for at få jer til at trække jeres beslutning
tilbage? Man siger godtnok,"at ingen er uundværlige", men det passernu
ikke i jeres tilfælde. Kan man ikke bare ignorere denne ulidelige
person og hans smagløse indlæg, selv om det kan være svært. Det kan ikke
være rigtigt, at nogen skal forlade (lade os i stikken) en gruppe på
grund af en tåbelig person, der nok ikke engang har bedre forstand.
Altså BLIV hos os.
Kærlig hilsen Greta

http://www.kandu.dk/

Fra : Birgitte

Dato : 17-08-01 22:52

Hej Henrik
Jeg giver dig helt ret i, at tonen iblandt går noget højt her i NG'en, men
jeg synes da stadig, at Langt de fleste tråde er seriøse og holdt i "takt og
Tone.
Jeg vil da være ked af dine "altid glade bemærkninger" og små historier, så
PLEASE.... jeg falder altså ikke på knæ
Kom igen og fortæl endelig om nye oplevelser sammen med Melissa.
Giv Milissa et stort knus.
Mange Miauuer fra Birgitte
DK. True Trust
www.truetrust.dk
sten@truetrust.dk

---

Fra : Helle Andersen

Dato : 18-08-01 00:08

> [...]
> Sjovt nok har samme person startet en diskussion i katte-dk som også kørte
> af sporet, altså er jeg ikke alene om meningen...

Jeg synes, at det er meget trist, men det er
selvfølgelig din beslutning. Men, Henrik, har du
tænkt på, at din eneste mulighed for at have
indflydelse på denne gruppes fremtid og for at
styre den i en anden retning, er hvis du fortsætter
med at fremkomme med dine synspunkter ?

> [...]
> gange følt jeres smerte, når den sidste uigenkaldelige beslutning skulle
> tages. og delt jeres glæde over den næste lille ny som flyttede ind..

Henrik, jeg synes da absolut ikke, at du normalt er
i mindretal her i gruppen. Hvis du taler om dette
konkrete sag, hvor ved du så fra, at du er i
mindretal ? Mange blander sig jo bare ikke i den
slags diskussioner, men derfor kan de jo godt
have en mening.

> Men tonen her er blevet for meget, jeg er ikke blødsøden bestemt ikke, men
> dråben som fik bægeret til at flyde over er landet..

Jeg bryder mig heller ikke om som tonen har
udviklet sig, men som ukuelig optimisk, vælger jeg
at tro på, at hvis man kun kan genere andre og
ikke har et reelt indhold i sine synspunkter, vil man
ikke holde længe. Og jo flere her er, der normalt
taler pænt til folk, jo større chance er der for, at
stemningen bedrer sig igen *hint-hint*

> Tak for den tid 1½ år som er gået i selskab med mange af jer, hold af
> misserne også ilderne for i får det tusindfold igen

Selv tak Jeg har altid nydt dine små fortællinger
om din dejlige dame, Melissa. Kys hende på
trynen fra mig - selvom hun sikkert vil hade det

Fra : Nynne

Dato : 18-08-01 23:37

Hej Henrik!

Jeg har ganske vist ikke fået nærlæst samtlige tråde her i gruppen. Men som
de andre mennesker og missere ville jeg da osse synes det er synd hvis du
går. Jeg skriver ikke så meget herinde, men finder megen inspiration, glæde
og viden, som Rikke og Ronja(de to små sort/grå/makrel tabby'ede dejlige
missekræ) nyder godt af!

Så lad da denne person gabe op - hvis han ikke får opmærksomhed, går han
osse i sig selv igen

Knus og næsemøs'er

Nynne, Rikke og Ronja!!!