Prince
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 16-08-01 20:49

Er der nogen, der ved hvornår (om) The Very Best of Prince
udkommer i Danmark? En lokal pladeforhandler kendte slet
ikke til den, men den ligger dog nr. 3 i England.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Chris

Dato : 17-08-01 07:52

On Thu, 16 Aug 2001 21:48:53 +0200, "Peter Brandt Nielsen"
<brandt@etklikherfra.dk> wrote:

>Er der nogen, der ved hvornår (om) The Very Best of Prince
>udkommer i Danmark? En lokal pladeforhandler kendte slet
>ikke til den, men den ligger dog nr. 3 i England.

Det er nu ikke én, som jeg har hørt om.

Hvis du bare vil have nogle af de største med Prince, så findes der en
samling på to-tre cd'er, der hedder "The Hits". De udkom i 1993, så
det er det meste fra hans periode hos Warner.

Hygge
Chris

Fra : Peter G.

Dato : 17-08-01 08:23

"Chris" <dsl3353@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Det er nu ikke én, som jeg har hørt om.

The Very Best Of Prince *, Prince
record label Warner Bros. Records
orig. release 2001
release date 07/31/2001
mono/stereo Stereo
studio/live Studio
running time 73:20

Track Listing
1 I Wanna Be Your Lover
2 1999
3 Little Red Corvette
4 When Doves Cry
5 Let's Go Crazy
6 Purple Rain
7 I Would Die 4 U
8 Raspberry Beret
9 Kiss
10 Sign O' The Times
11 U Got The Look
12 Alphabet St.
13 Thieves In The Temple
14 Gett Off
15 Cream
16 Diamonds And Pearls
17 Money Don't Matter 2 Night

Jeg ved ikke om den er/hvornår den vil udkomme herhjemme.

> Hvis du bare vil have nogle af de største med Prince, så findes der en
> samling på to-tre cd'er, der hedder "The Hits". De udkom i 1993, så
> det er det meste fra hans periode hos Warner.

Enig. "Hits" 1 og 2 er bedre dækkende.

--
Vorbis Xtreme: http://solair.eunet.yu/~aldov/ , Official Site:
http://www.vorbis.com

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 17-08-01 09:00

"Peter G." <PeterPedal73@FJERNDETTEHotmail.com>
> The Very Best Of Prince *, Prince
> [...]

Er der nogen af ovenstående sange, der er fra efter 1993?

> Jeg ved ikke om den er/hvornår den vil udkomme herhjemme.

En har skrevet i en e-mail, at han har den i sin pladebutik, så
den kan i hvert fald skaffes.

> Enig. "Hits" 1 og 2 er bedre dækkende.

Okay, jeg kigger på det. Umiddelbart synes jeg ikke, der er nogen
af tilbuddene, der er tilstrækkeligt gode, idet Prince da også har haft
i hvert fald nogle få hits siden starten af 90'erne.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter G.

Dato : 17-08-01 12:11

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> wrote in message

<SNIP: sangliste fra "The Very Best Of" med Prince>

> Er der nogen af ovenstående sange, der er fra efter 1993?

Nej. De yngste sange på den opsamling er fra albummet "Diamonds and Pearls"
(1991)

> Okay, jeg kigger på det. Umiddelbart synes jeg ikke, der er nogen
> af tilbuddene, der er tilstrækkeligt gode, idet Prince da også har haft
> i hvert fald nogle få hits siden starten af 90'erne.

Så må du jo låne pladerne på på biblioteket og lave din egen opsamling

Fra : Niller

Dato : 17-08-01 18:22

> Er der nogen, der ved hvornår (om) The Very Best of Prince
> udkommer i Danmark? En lokal pladeforhandler kendte slet
> ikke til den, men den ligger dog nr. 3 i England.

Kan købes på cdnow.com...de sender til DK, men du kan dog risikere at der
ryger told på...

MVH

Niels Præstegaard

Fra : Brian Haagh

Dato : 17-08-01 21:11

HEJ !

The Very Best Of Prince er udkommet i Danmark, hvis der er nogen som gerne
vil ha´ leveret et eksemplar
så kan I kontakte mig, jeg arbejder i en cd shop i Helsingør.

Pris : 149,75 + 10,25 til det danske postvæsen !!!

MVH

Brian Haagh/
Phonoteket
Helsingør