Fiskepushere i Århus!
Fra : Dark Raver

Dato : 16-08-01 20:04

Hajza NG!

Er der nogen der kender nogle adresser på akvarie-butikker i Århus. Jeg skal
derned på lørdag og hvem ved om der måske skulle en lille fishie med hjem.
Men det skulle gerne være en forretning der handler med cichlider og ikke
kun de alm gubbi'er osv.

PFT

Kenneth

Fra : Madsen

Dato : 16-08-01 21:57

"Dark Raver" <Darkraver@mailcity.com> skrev:

> [...]
> Men det skulle gerne være en forretning der handler med cichlider og ikke

Prøv evt. at tjekke den forholdsvis nye Pet2get.
http://www.pet2get.dk

Har ikke selv haft lejlighed til at besøge den endnu, men det
skal snart ske.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Wheelie

Dato : 17-08-01 10:09

"Dark Raver" skrev d. 16-08-01 20:04 dette indlæg :
> [...]
hjem.
> Men det skulle gerne være en forretning der handler med cichlider og

*Pet to get som ligger på nørreport nr 20.
*Dragfisken vesterport nr 4 (eller 6, kan ikke helt huske det)

http://www.kandu.dk/

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 17-08-01 10:22

"Dark Raver" <Darkraver@mailcity.com> skrev i en meddelelse
>snip<

> Men det skulle gerne være en forretning der handler med cichlider og ikke
> kun de alm gubbi'er osv.

Hej Kenneth

Hvis du ud over de andre "normale" akvarieforretninger får lidt tid (læs
meget ) til overs, skulle du suse ind til Bjarne i Aqua-Livingroom i
Viby og få en kop kaffe og en sludder. Sidst jeg var der havde han lidt
apistogramma'er og også nogle store sydamerikanere. Han fortalte at han også
snart fik lidt forskellige malawier hjem. Han har ikke et *kæmpe* udvalg i
fisk, men er du til planter.....vil jeg love dig at du "får hele armen"

Det er en lille, men helt sikkert dejlig butik, hvor der altid er tid til at
snakke om alt hvad der vedrører akvariet.

Du kan også finde ham på nettet. www.aqua-livingroom.dk

Mvh. Renate