Border=en sort streg på med tykkelse på 1 ~
Fra : Magnus

Dato : 16-08-01 20:18

Med...
.PIC {border:1px solid black;}

laver jeg en sort streg om kring en table men hvordan kan jeg lave de sådan
at det ikke kun er yderkanten men også alle celle inddelingerne som bliver
sorte og 1 px tykke ?

/Magnus

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 16-08-01 21:05

"Magnus" <arnason@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sådan
> at det ikke kun er yderkanten men også alle celle inddelingerne som bliver

Bare style dine celler:

td {
border:1px solid black;
}
--
/Kasper
<http://www.kyndsberg.dk/>

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-08-01 21:18

Thu, 16 Aug 2001 21:18:03 +0200, skrev "Magnus"
<arnason@email.dk>:

>laver jeg en sort streg om kring en table men hvordan kan jeg lave de sådan
>at det ikke kun er yderkanten men også alle celle inddelingerne som bliver
>sorte og 1 px tykke ?

Hvis du vil have både tabel og celler med border, så ville jeg
bruge:

<head>
table,td   {border: 1px solid black}
</head>

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 18-08-01 01:08

> [...]
>at det ikke kun er yderkanten men også alle celle inddelingerne som bliver

Svar
<TABLE BORDER=\"1\">
<TR>
   <TD>