Skjult frame
Fra : Mads Madsen

Dato : 16-08-01 18:14

Hej Gruppe
Hvordan laven man en skjult frame

Hilsen Mads

Fra : Mickey

Dato : 16-08-01 18:26

Mads Madsen wrote:

> Hej Gruppe
> Hvordan laven man en skjult frame

lav en frame paa 0 pixels

--
Mickey

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 16-08-01 20:39

>Hej Gruppe
>Hvordan laven man en skjult frame
>
>Hilsen Mads

Hvad skal du med noget man ikke kan se?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-08-01 18:55

thu, 16 aug 2001 19:39:13, skrev NOSPAMing@haabet.dk (Peter Ole
Kvint):

>Hvad skal du med noget man ikke kan se?

Det kan bruges til f.eks. at skjule en tæller.

Det kan, hvis man vil irritere sine besøgende, bruges til, at der
i adressefelt kun står http://www.domænenavn.dk og ikke
http://www.domænenavn.dk/mappenavn/side.htm

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : jopa

Dato : 16-08-01 18:54

Mads Madsen skrev
Hej Gruppe
> Hvordan laven man en skjult frame

Øhmmmm spørgsmålet ikke forstået. Uddyb venligst

JoPa

www.jp-web.dk

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 16-08-01 21:33

>Hej Gruppe
>Hvordan laven man en skjult frame
>
>Hilsen Mads

det ved jeg ikke, men prøv denne kode, husk tittel og hoved, og meta.

<FRAMESET FRAMEBORDER=\"0\" FRAMESPACING=\"0\" BORDER=\"0\" ROWS=\"100%,*\" COLS=\"100%\">
   <FRAME SRC=\"size.html\" NAME=\"Ramme1_1\" SCROLLING=\"no\" MARGINHEIGHT=\"0\" MARGINWIDTH=\"0\" NORESIZE>
</FRAMESET>

Fra : Peter Brodersen

Dato : 16-08-01 19:37

On thu, 16 aug 2001 20:32:56, NOSPAMing@haabet.dk (Peter Ole Kvint)
wrote:

>det ved jeg ikke, men prøv denne kode, husk tittel og hoved, og meta.

Det var vist for det første klippet ud af noget PHP-kode (med de
backslashes, og for det andet anbefales det ikke kun at bruge én
frame. Det forvirrer en sjat browsere.

--
- Peter Brodersen