Tropeakvarier.dk?
Fra : Steen Suder

Dato : 16-08-01 17:43

Jeg er stødt på Tropeakvarier.dk og udover at jeg ikke må se deres
websider fordi jeg bruger Netscape ser det da pænt ud.
Hvad er jeres erfaringer med akvarier fra Tropeakvarier?
Hvem forhandler akvarierne?

--
Steen Suder

"We reject kings, presidents and voting.
We believe in rough consensus and running code."

Fra : Madsen

Dato : 16-08-01 22:03

"Steen Suder" <CAB@earthling.net> skrev:

> Jeg er stødt på Tropeakvarier.dk og udover at jeg ikke må se deres
> websider fordi jeg bruger Netscape ser det da pænt ud.
> Hvad er jeres erfaringer med akvarier fra Tropeakvarier?
> Hvem forhandler akvarierne?

Jeg bor i nærheden af deres lille fabrik og har været inde at se den.
De ser ud til at være nogle flinke gutter og det var dem der limede
mit 530 ltr. akvastabil da det pludselig sprang læk pga. dårlig limning
fra fabrikkens side af.
De ved i hvert tilfælde hvordan man limer et akvarie. Det ser yderst
professionelt ud på mit i hvert tilfælde.
De havde en masse forskellige akvarier. Kantede, buede, almindelige
osv.

Ifølge deres hjemmeside er forhandlerne:

Rene Jacobsen
Tlf. 46 49 60 55
Fax 46 49 64 55

&

IMEX
Tlf 98 33 35 00
Fax 98 33 35 70
imex@mail.tele.dk

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Henrik Schwarz

Dato : 05-09-01 19:41

Jeg vil også sige god for dem har selv haft et akvarium fra dem!