Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
modeller søkes, har noen en modell
Fra : alsu

Dato : 16-08-01 16:50

Jeg er på jakt etter modeller. lurte på om det var noen fotografer eventuelt
modeller der ute som kunne tatt kontakt med meg og gitt meg eventuelt,
email, telefon adresse. til modellen.
Bildene jeg trenger modellen til er av forskjellig kaliber, dette er
kategoriene jeg trenger modeller i og de behøver ikke og være intrigert i
alle kategoriene. fint hvis du også kan sende med et bilde.

Fashion (med egene klær)
Halv naken (toppløs)
Naken ( men man skjermer de viktigste kropps delene med håndkle, hender div
andre rekvisitter)
Fullstendig naken (akt foto)

Jeg behøver både kvinnelige og mannlige modeller. Email meg på
web-d@online.no
Hilsen
Rolf

Fra : Gert Kethmer

Dato : 16-08-01 18:06

Prøv www.modellerne.dk

Gert

Fra : Den glade dreng

Dato : 16-08-01 20:45

alsu <alsu@online.no> skrev i en nyhedsmeddelelse:_ZRe7.443$1b2.3651@news1.oke.nextra.no...
> [...]
> andre rekvisitter)
> Fullstendig naken (akt foto)
>
> Jeg behøver både kvinnelige og mannlige modeller. Email meg på

hejsa

Tjek denna hemmasida, der er norske piker

http://se.photos.yahoo.com/flickfotografen

hilsen

per