Udflugt med døden
Fra : Rondo

Dato : 16-08-01 16:22

Er der nogle som kan hjælpe mig med originaltitlen til "Udflugt med døden"
fra halvfjerdserne. Den havde Burt Reynolds i én af hovedrollerne.

Rondo
___________________
http://www.studentconsulting.dk

Fra : Anders Nielsen

Dato : 16-08-01 16:36

Deliverance

vh Anders

Rondo <Rondo@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9lgoa5$64q$1@news.cybercity.dk...

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 16-08-01 17:00

www.imdb.com

klart det bedste sted at slå den slags op......

Fra : Morten Steen

Dato : 16-08-01 17:47

Der må jeg være lidt uenig, Ulrik. Det er ikke nemt at finde en film, hvis
man kun har dens danske titel, og et årti at gå ud fra. Så er det vel lidt
hurtigere at spørge de mange kloge og hjælpsomme mennesker her i gruppen??

Morten

P.S. Ja, den hedder "Deliverance".

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 16-08-01 18:17

Hej

<...snip>
> Der må jeg være lidt uenig, Ulrik. Det er ikke nemt at finde en film, hvis
> man kun har dens danske titel, og et årti at gå ud fra.
</snip.....>

nej korrekt :) det var mig der havde læst forkert, jeg troede han mente at
den var specifikt fra 1970........ det bringer antallet af Burt Reynolds
film ned på 4, hvis man ikke tæller diverse TV-serier osv......... og så er
det jo relativt simpelt...... det var heller ikke en kritik, bare in case
spørgeren ikke kendte imdb.com, syntes jeg lige jeg ville gøre opmærksom på
den....... :)

Med venlig hilsen
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : Morten Steen

Dato : 16-08-01 18:57

Det var bestemt heller ikke ment som kritik herfra.
Og du er skam tilgivet...

Morten

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 16-08-01 20:55

Bestemt ikke opfattet som sådan :)

Fra : Popeye

Dato : 16-08-01 18:03

Ja. det er en god fil.

Husker sætningen: sig som en gris.

En af de bedre sætninger i en film.

Peter

"Meddelelsen er stavekontroleret.
Evt. stavefejl er opstået under transmission."

[...]
:
: --
: Mvh
: Rondo