Skærme
Fijala 3554
Den bedste 19" til under 8000
Fra : mdj

Dato : 16-08-01 16:20

Det er vel efterhånden en trivielt spørgsmål i denne ng, men jeg føler at
det for det meste kun at det er low-end skærme som bliver sammenlignet her.

Jeg er på udkig efter en virkelig god skærm til photoshop og andet 2D
grafik.

jeg har tænkt lidt på Eizos FlexScan F730 eller T762 også Sony har jeg
kigget lidt på deres nye G420 måske?
Jeg er meget perfektionistisk og lægger mærke til trinitron stregerne
konstant, så jeg er ikke for vild med sony..

Opløsningen skal være 1280 x 1024 i mindst 100Hz

Hvad siger i? kan det lade sig gøre at finde noget der går under
ovenstående?

Mvh
Morten
www.mdj.dk

Fra : Thomas Jensen

Dato : 17-08-01 05:37

Hej,

Har købt Viewsonic p95f.

Kører 1280x1024 i 107 Hz.
2 af mine venner bruger Sony G420 og de siger begge at billedet på min
faktisk står
mere skarpt :)

mvh
Thomas
"mdj" <mdj@mdj.dk> wrote in message news:9lgo9j$nkq$1@news.net.uni-c.dk...
> Det er vel efterhånden en trivielt spørgsmål i denne ng, men jeg føler at
> det for det meste kun at det er low-end skærme som bliver sammenlignet
her.

Koster ca 5100,-

> Jeg er på udkig efter en virkelig god skærm til photoshop og andet 2D
> grafik.

Så check overstående :)

> [...]
> Jeg er meget perfektionistisk og lægger mærke til trinitron stregerne
> konstant, så jeg er ikke for vild med sony..

Er så vidt jeg ved kendetegende for gittermaske skærme generelt.

> Opløsningen skal være 1280 x 1024 i mindst 100Hz
>
> Hvad siger i? kan det lade sig gøre at finde noget der går under
> ovenstående?

Har du læst den test af 18 stk 19" der var i Alt om Data for nogle mdr
siden??

Fra : Flemming Joensson

Dato : 17-08-01 11:43

"Thomas Jensen" <tgsj@mail.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Har købt Viewsonic p95f.
>
> Kører 1280x1024 i 107 Hz.
> 2 af mine venner bruger Sony G420 og de siger begge at billedet på min
> faktisk står
> mere skarpt :)

Wheee, sådan har jeg også bestilt - der er dog lidt leveringstid på skærmen
hos itbutikken- men den 5/9 er jeg klar med min mening om dyret .

/flemming