Telia service er skod !
Fra : Søren

Dato : 16-08-01 13:22

Ringede til Telia onsdag sidste uge fordi min mobil var gået i stykker -
fint de ville sende en akutpakke og
så ville der gå 2-3 med reparation !
Mandag denne uge havde jeg ikke modtaget en
sådan akutpakke og jeg ringede igen - de kunne
ikke se noget men ville sende en ny !
I dag torsdag har jeg endnu ikke modtaget deres
"akut" pakke - det ender jo med at garantien er
udløbet inden der sker noget !
..-)
Det var bare det - mvh
Søren

Fra : Hansen

Dato : 16-08-01 18:45

Hej,
Er der nogle af jer, der har problemer med at få flyttet et mobilnummer (60
6X XX XX) fra Clubblahblah til et andet teleselskab?

Fra : Kejs

Dato : 16-08-01 18:54

Det må være varmen,? jeg har prøvetr to gange den kom dagen efter, srdte
den afsted til rep. og på trdjedagen, var den retur hos mig, nr. to gik der
4 dage

kejs.
Søren <sorenrohwedder@flex.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9lgaf0$2hsa$1@news.cybercity.dk...