Re: kat det ikke fælder
Fra : Ern Yoka

Dato : 16-08-01 11:40

Nina skrev:
>Tror at indlæget er okay. Mailadressen tilhører en mand der bor i >Esbjerg.
>På samme adresse bor Bente.

Jeg er ved at eksplodere af nysgerrighed HVORDAN har du fundet ud af
dét?! Det er sgi da smart at man kan, men vudden gør du?! =o)

nysgerrige hilsner
Lisbeth
http://cutiecats.tripod.com

No outfit is complete without a few cat hairs.

,/| _.--''^``-...___.._.,;
/, \'. _-' ,--,,,--'''
{ \ `_-'' ' /}
`;;' ; ; ;
.._..--'' ._,,, _..' .;.'
(,_....----''' (,..--''

Posted from [195.97.164.98] by way of f20.law11.hotmail.com [64.4.17.20]

Fra : Henrik Vejhe

Dato : 16-08-01 12:09

"Ern Yoka" <ernyoka@hotmail.com> wrote in

> Jeg er ved at eksplodere af nysgerrighed HVORDAN har du
> fundet ud af dét?! Det er sgi da smart at man kan, men vudden
> gør du?! =o)

I dette tilfælde, tror jeg at et opslat på TDC's hvide sider kunne
klare sagen, Lucky er TDCkunde, og der kan man søge på
Emailadresser, man kan også forsøge sig med IPadressen, men det
kræver lidt mere..

--
MvH
Henrik

Fra : Nina

Dato : 16-08-01 12:11

> Jeg er ved at eksplodere af nysgerrighed HVORDAN har du fundet ud af
> dét?! Det er sgi da smart at man kan, men vudden gør du?! =o)

> [...]

Åbner det oprindelige indlæg. Filer, egenskaber, detaljer. Der kan jeg se
internet udbyder samt email adressen. Mailadressen er fra teledanmark, og på
deres side www.teledanmark.dk kan man slå ejere af email adresserne op.
Bolig-adressen tog jeg til www.krak.dk og slog den op. Derud af kan man se
alle beboere på adressen.....
Ikke særlig svært, ofte er det sværere, da de fleste bruger fake
mailadresser...
Men det er en nem måde at finde ud af om det er et rigtig indlæg. Vil man
ikke stå ved det man skriver, kan jeg ikke tage det seriøst.

Hilsen Nina

Fra : Henrik Vejhe

Dato : 16-08-01 12:19

"Nina" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in news:9lg9ou$o19$1@sunsite.dk:

> Men det er en nem måde at finde ud af om det er et rigtig
> indlæg. Vil man ikke stå ved det man skriver, kan jeg ikke tage
> det seriøst.

Nu kan det jo være at E-mail adressen er fake, fordi man ikke ønsker
alle de spambreve man bliver udsat for, især i de udenlandske
grupper.

--
MvH
Henrik

Fra : Henrik Vejhe

Dato : 16-08-01 12:21

Jeg glemte at sige, at jeg ikke er optaget i E-post kataloget

--
MvH
Henrik

Fra : Nina

Dato : 16-08-01 13:08

> Jeg glemte at sige, at jeg ikke er optaget i E-post kataloget

Det gør ikke noget, vi ved at du er "rigtig"... ingen ville komme med de
udtagelser hvis de ikke var seriøse (fnis)
(Den kan du jo tolke som du vil, den var ikke fjentligt ment

Fra : Henrik Vejhe

Dato : 16-08-01 14:35

"Nina" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in news:9lgd28$3lj$1@sunsite.dk:

> Det gør ikke noget, vi ved at du er "rigtig"... ingen ville
> komme med de udtagelser hvis de ikke var seriøse (fnis)

Tak, ja så fik man den, bare fordi man har en eller to meninger *G*

> (Den kan du jo tolke som du vil, den var ikke fjentligt ment

Det lover jeg dig, det bliver den også, tolket altså.....

--
MvH
Henrik

Fra : Nina

Dato : 16-08-01 13:06

> Nu kan det jo være at E-mail adressen er fake, fordi man ikke ønsker
> alle de spambreve man bliver udsat for, især i de udenlandske
> grupper.

Ja, jeg har da selv sat noget foran adressen, og det er da heller ikke min
primære mailadresse jeg bruger.... af samme årsag.
Men en eller anden "tosset" @sol.dk adresse hvor navn, ip og mail ikke
passer sammen... så er den nok ikke så seriøs. Hvorimod den her virkede
ligetil.
Hilsen Nina