Debitel lås ?
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 16-08-01 11:17

Hej

Er der nogen der har erfaring med hvordan Debitel låser deres telefoner
? - Låses de til et bestemt net ?, (de benytter jo både Sonofon og TDC)
eller låses de til SIMkortet ?

--
M.v.h. Ole®

Fra : BachFire

Dato : 17-08-01 02:16

Hej Ole,

Jeg prøvede at sætte mit andet TeleDK simkort i en Debitel låst telefon, og
den afviste det.. Så Debitel låser vel til sim-kortet så? Jeg har ikke
synderligt forstand på det, men jeg ville lige nævne det..

-Bach

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 16-08-01 22:42

Hej

BachFire <New-York@Anarki.dk> wrote:

>Jeg prøvede at sætte mit andet TeleDK simkort i en Debitel låst telefon, og
>den afviste det.. Så Debitel låser vel til sim-kortet så?

Ok, tak for svar - jo, det var også hvad jeg havde regnet med, men ville
lige ha' det bekræftet

Årsag: det er på Lørdag muligt at købe en Nokia 3310 til kr. 50,- med
Debitel abb.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-08-01 23:55

Ole Rasmussen skrev:

>Årsag: det er på Lørdag muligt at købe en Nokia 3310 til kr. 50,- med
>Debitel abb.

Betaler man ikke 99,- i oprettelse og 129,- pr måned (inkl. 60
minutter)?

Dvs. prisen i alt bliver 923,- inkl. ½ års abonnement og 6x60
minutter. Hvis man vil bruge de 60 minutter er det måske en meget god
pris, ellers er det vist ikke?

Lige nu kan man få 3330 for 999,- hos Sonofon (der skal man så betale
6x25,- kr.). Man kan får en 3310 799,- (igen skal der ligges 6x25,-
kr. til). Disse priser er så uden de 60 minutter pr. måned.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 17-08-01 14:19

Hej Lasse

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

> [...]
>
>Dvs. prisen i alt bliver 923,- inkl. ½ års abonnement og 6x60
>minutter. Hvis man vil bruge de 60 minutter er det måske en meget god

Regnestykket ser i runde tal således ud:

Køb af telefon kr. 50,-
Oprettelse kr. 99,-
6 mdr. a kr. 49,- kr. 300,-
-------------------------------------
Ialt kr. 450,-
plus kr. 200 til Lasse for at låse den op

Total for en Nokia 3310, kr. 650,-

Forklaring: Årsagen til den billige telefon til kun kr. 50,- er at et
firma heroppe i Nordsjælland (Grovvarefirmaet DLG i Skævinge) har
jubilæum imorgen Lørdag, og i den anledning kører med ovennævnte tilbud
imorgen mellem kl. 9 og 12.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-08-01 23:49

BachFire skrev:

>Jeg prøvede at sætte mit andet TeleDK simkort i en Debitel låst telefon, og
>den afviste det.. Så Debitel låser vel til sim-kortet så?

Ikke nødvendigvis. Nogle Debitelkunder er på Sonofons net.

Men jeg ved at Debitel har haft (gør måske stadig) låst deres 3210ere
til SIM-kortet, og IKKE til nettet.

venligst,
Lasse Hedegaard