Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Frækt og i paparazzi-stil
Fra : \"Sebastian Zamorski~

Dato : 15-08-01 23:35

Billedet er taget i bedste paparazzi-stil under en ferie i Australien.
Pigerne havde fjollet rundt på stranden hele dagen og da der var tale om
to yderst flotte modeller, greb jeg mit digitale Olympus C-830 og skød
nedenstående MENS de selv blev fotograferet af en kæreste....

Note: jeg kiggede ikke engang i søgeren og objektet til højre i motivet er
parasol-stangen

Hvad synes I ?

http://www.sezam.dk/aussie.jpg

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 16-08-01 00:30

\"Sebastian Zamorski /MH\" wrote:

> Billedet er taget i bedste paparazzi-stil ......cut..........

En paparazzi-fotograf havde brugt en kraftig tele..:)))

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Ronald Hansen

Dato : 16-08-01 17:32

> En paparazzi-fotograf havde brugt en kraftig tele..:)))
Helt enig: Så havde man været fri for at glo på alt det overflødige udenfor
deres bagdele

Fra : Den glade dreng

Dato : 16-08-01 20:48

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> skrev i en nyhedsmeddelelse:3B7B05ED.CC78661B@niels-ebbesen.net...

> En paparazzi-fotograf havde brugt en kraftig tele..:)))

det var et digital kamera, ikke et ganske almindeligt slr.

hilsen

Per

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 16-08-01 08:00

""Sebastian Zamorski /MH"" <"Sebastian Zamorski
/MH"@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nedenstående MENS de selv blev fotograferet af en kæreste....
>
> Note: jeg kiggede ikke engang i søgeren og objektet til højre i

Et stort teleobjektiv havde nok gjort at man kunne nyde udsigten
lidt bedre.

Men den smule man kan se af dem er bestemt ikke dårlig.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-08-01 16:19

""Sebastian Zamorski /MH"" <"Sebastian Zamorski /MH"@net.dialog.dk> wrote in
message news:fc.0073fb6b0364e9310073fb6b0364e931.364e963@net.dialog.dk...
> [...]
> nedenstående MENS de selv blev fotograferet af en kæreste....
>
> Note: jeg kiggede ikke engang i søgeren og objektet til højre i motivet er

Ja, som de andre synes,,, Lige lovligt langt væk...

Har prøvet at gøre det lidt bedre,,,,

http://www.bjarkehansen.dk/Fotokritik/aussie[1].jpg

Fra : \"Sebastian Zamorski~

Dato : 16-08-01 21:46

per1665@grafik.dk,Ny-Internet writes:
>det var et digital kamera, ikke et ganske almindeligt slr.
>
>hilsen
>
>Per

- netop Per. Det er jo dét som er charmen....lå sgu' ikke og ventede på
øjeblikket. Pludselig var det der bare og "here you are !" ..serveret

Seb.

Fra : Jeppe Møller

Dato : 17-08-01 19:10

Jeg synes billedet er rigtig godt.
Kvaliteten gør det tilpas 'sleazyt' - og fotofyren står tilpast skævt
til at han ser ud som om han anstrenger sig.
Motiv- kvalitet og indhold taget i betragtning, så synes jeg det er
godt- det fik mig til at grine.
Jeg kan godt lide den frie plads der er efterladt bag pigerne... 'For
hvad står der der!?!'
/Jeppe

On Thu, 16 Aug 2001 22:46:09 +0200, "\"Sebastian Zamorski /MH\""

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 17-08-01 16:48

Hvorfor i alverden gik du ikke bare over og spurgte om du måtte tage et par
billeder også? Det tiltaler mig ikke når en "kollega" ikke spiller med åbne
kort. Jeg laver selv pigefoto, men det der.... er det ikke lidt usselt at
side og smugfotografere to tøser...?

Billedet er i øvrigt ikke særligt pænt. Beklager....

Med venlig hilsen
Tim Lerche Sørensen