n3210 mister forbindelsen til simkort.
Fra : Kim Schulz

Dato : 15-08-01 22:32

hejsa
jeg har en ca 1½år gammel Nokia 3210 som er begyndt at miste forbindelse
til simkortet. Dette viser sig ved at den siger "Simkort ikke klart" når
man vil søge i telefonbogen og alle afsender navnene på SMS'er er blevet
til telefonnumre.

Er der nogen der har erfaring med hvordan dette kan løses? jeg kan ikke
aflevere den til reperation, da den har fået installeret vibrator
uautoriseret.

MVH
Kim
--
Owe no man any thing...
      -- Romans 13:8

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-08-01 22:52

Kim Schulz skrev:

> [...]
>til simkortet. Dette viser sig ved at den siger "Simkort ikke klart" når
>man vil søge i telefonbogen og alle afsender navnene på SMS'er er blevet

Min siger det samme hvis jeg går ind i telefonbogen lige efter jeg har
tændt den (sker ikke på min nye Nokia 6210, da telefonbogen ligger i
telefonen :)
Men det siger den altså hele tiden? Har du prøvet med et andet
SIM-kort - det kan være dette der er defekt.

>Er der nogen der har erfaring med hvordan dette kan løses? jeg kan ikke
>aflevere den til reperation, da den har fået installeret vibrator
>uautoriseret.

Jeg tror vist ikke der bliver installeret vibratorer autoriseret fra
Nokia.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Kim Schulz

Dato : 22-08-01 12:35

Lasse Hedegaard wrote:

> [...]
> SIM-kort - det kan være dette der er defekt.

> Jeg tror vist ikke der bliver installeret vibratorer autoriseret fra

jo den sælges faktisk med vibrator i flere andre lande end danmark (har
jeg set på nettet flere steder.)

min den mister kun forbindelsen engang i mellem, men det er lidt
belastende da det er sådan lidt på vilkårlige tidspunkter.

MVH
Kim

--
The only cultural advantage LA has over NY is that you can make a right
turn on a red light.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-08-01 12:58

Kim Schulz skrev:

>jo den sælges faktisk med vibrator i flere andre lande end danmark (har
>jeg set på nettet flere steder.)

Korrekt, men så er den jo i fra starten. Så vidt jeg ved, så er det i
Finland og Asien man får vibrator med.

Jeg tror ikke der er nogle steder hvor man efter købet af en uden
vibrator kan få den installeret (altså af Nokia). Dermed kan man ikke
få en 'autoriseret Nokia-installation'.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk
Gratis telefoni og internetadgang hele oktober måned!
www.fergusons.dk/link/oktober/