tdc bredbånd.....
Fra : ZiCoN

Dato : 15-08-01 19:16

Jeg har en kammerat der ikke kan modtage filer hvis man eks sender via
icq... det ser umiddelbart ud til at være sat rigtigt op.. men.... det samme
gælder ftp server... man kan ikke komme ind på den.... pinger jeg ham eller
laver en tracert virker det fint, men alligevel ikke....

han har en 1024/256 via router fra teledanmark... er der en der har haft
samme problem eller ved i hvordan man får det til at funke??

ZiCoN

Fra : Mikkel Haugstrup

Dato : 15-08-01 22:43

"ZiCoN" <zicon@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> han har en 1024/256 via router fra teledanmark... er der en der har haft
> samme problem eller ved i hvordan man får det til at funke??

Se www.turbine.dk/2601/ så fremt det er netexpres og ikke bredbånd.

Ellers bliver du nødt til at skrive hvilken router han har.
Hvis du fra hans maskine, eller et andet tdc abonnement har adgang til news
er der en newsgroup der hedder tele.internet.adsl.

/mikkel

Fra : ZiCoN

Dato : 16-08-01 16:01

Hej mikkel... tak for svaret.... det ser ud til vi godt kan bruge siden....
vi mangler sådan set (vi har ikke prøvet noget endnu) bare at kunne køre ftp
server.... det ér en speedstream 2601 router han har.....

ZiCoN

Fra : ZiCoN

Dato : 16-08-01 16:09

> [...]
ftp
> server.... det ér en speedstream 2601 router han har.....

PS: det er en åben konfiguration han kører med.. dvs det BURDE være sådan
at alt ér forwardet til 192.168.1.2 via 192.168.1.1 (gateway)