Dizzy Mizz Lizzy - "Live in Tokyo/Japan"
Fra : Jeppe Schaumburg Jen~

Dato : 15-08-01 18:56

Hej!

Er der nogen der har ovennævnte CD? Den er vist kun udgivet i Japan og den
hedder enten "Live in Tokyo" eller "Live in Japan".

Hvilke sange er der på?

Hilsen Jeppe

Fra : T.Jakobsen

Dato : 19-08-01 14:00

"Jeppe Schaumburg Jensen" <jsj@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der har ovennævnte CD? Den er vist kun udgivet i Japan og den
> hedder enten "Live in Tokyo" eller "Live in Japan".

Hej Jeppe...........

Kære Dizzy ven..........Live i Japan........
Den CD ville jeg gøre meget for at få lov til
at høre eller eje....(hvem skal jeg dræbe ?)

CD'en er udgivet i 30.000 eksemplarer i Japan
for at holde interessen omkring bandet oppe imellem
gruppens første og andet album.......
Desværre er den ikke udgivet i andre lande og det lave
antal den er trykt i gør det ikke nemmere at finde den.

Hvis du ikke har de Japanske versioner af Bandet's to
studio albummer kan jeg fortælle dig at der på disse også
er numre der ikke er at finde på den Danske version..
De japanske versioner er nemme at finde fra ny i danske
CD-butikker........
Der er i Japan også udgivet en >greatest hits< hvilket må
betragtes som en joke / smart salgs-fif.

På websiden www.dizzymizzlizzy.com kan du læse mere
om "Live in Japan" og du kan også downloade et nummer
fra CD'en.
Jeg har selv downloadet >Glory< og vær ikke i tvivl om at
det fik de små nakkehår til at stritte !!!!!!
Lyden af Dizzy live kan ikke slås af nogen eller noget !!!

Hvis du læser i gæstebogen på dizzy-siden vil du hurtigt
opdage at du ikke er den eneste som gerne vil have fingre
i >Live in Japan< og hvis man finder den vil det nok være
en noget høj pris

Man må håbe at de mange forspørgsler kan få drengene
til at udgive den i Danmark, den burde da kunne sælge
10.000 - 20.000 når man tager i betragtning at Tim er oppe
i tiden og at Dizzy var en dansk rock revolution..........
Desværre så handler det jo tit om salgstal og nye kunstnere
istedet for kvalitet og god musik
Gad vide om det var muligt at de selv udgav den hos et lille selskab
eller distrubtions-selskab ???????????

Jeg kender til et selskab der havde fire liggende på lager men de gik
desværre konkurs og ringede aldrig tilbage
Så tæt på og så gik det i fisk........Øv,øv,øv ! Men det er jo bevis
for at der findes eksemplarer i Danmark................

Hvis du ikke har været forbi så har Tim også sin egen hjemmeside
hvor der blandt andet også er musik at downloade.
www.timchristensen.net

Venlig hilsen
Tom

Fra : Jeppe Schaumburg Jen~

Dato : 22-08-01 21:04

Hej Tom!

Tak for det gode svar.

Så man jo prøve at opspore den i Japan - eller hvad med at starte en
"find-et-eksemplar-af-"Live In Japan"-forening?!?

Hvad så med videoen, kan den fås i Danmark, der er jo et par live-numre.

Hilsen Jeppe

Fra : T.Jakobsen

Dato : 27-08-01 12:19

> Hej Tom!
>
> Tak for det gode svar.

Det var da så lidt og skulle det være en anden gang.......

> Så man jo prøve at opspore den i Japan - eller hvad med at starte en
> "find-et-eksemplar-af-"Live In Japan"-forening?!?

Du kan godt regne mig som medlem !!!

Måske skulle vi tage til alle Tim's koncerter
og medbringe en megafon og en stor banner...?

Jeg har søgt >dizzy mizz lizzy+live in japan< på
søgemaskinen >goggle<(hedder den vist nok)
og fandt nogle sider der muligvis godt kan give
adgang til et eksemplar.
Der var en side som umiddelbart var en CD-bytteliste
hvorpå jeg fandt >live in japan<.........
Hvis du er frisk på at lave lidt arbejde så er det da
et sted at starte.....

> Hvad så med videoen, kan den fås i Danmark, der er jo et par live-numre.

Den kan umiddelbart ikke fås i Danmark
Jeg har ikke været nær så tæt på den som CD'en

Her har du lige de web-sider jeg fandt med omtalte
CD........Held og lykke !

http://www.webserves.com/slipkid/newlist.html
http://www.webserves.com/slipkid/newlist.html
http://www.geocities.com/Hollywood/Academy/3653/geobook.html
http://www.nerdworld.com/users/dstein/wn1402.html

Venlig hilsen
Tom

Fra : andersdt

Dato : 28-03-04 17:33

"Jeppe Schaumburg Jensen" skrev d. 15-08-01 18:56 dette indlæg :
> [...]
den
> hedder enten "Live in Tokyo" eller "Live in Japan".

Jeg har CD'en ja. Og den var bestemt ikke nem at få fat i. Men der
findes faktisk en del af dem rundt omkring på nettet.
De dukker af og til op på www.ebay.com

Numrene på CD'en er som følger:
1. Barbedwired baby's dream
2. Mother nature's recipe
3. Silverflame
4. Waterline (med en overgang til en ny version af Glory)
5. 67 seas in your eyes
6. Glory
7. BACK-BONE-BEAT

CD'en er optaget i Osaka d. 16. Juli 1995
Den blev udgivet i Japan for at opretholde interessen for Dizzy, indtil
det næste album. Dette var ikke nødvendigt i Danmark, og derfor var den
ikke til salg her hjemme.

Håber du kan bruge det.

/Anders

http://www.kandu.dk/