Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billede til kritik ...
Fra : \"Sebastian Zamorski~

Dato : 15-08-01 17:52

jeg vil også prøve - hvad er jeres kommentarer til dette billede som jeg
har taget på den lille græske ø Symi ?

http://www.sezam.dk/symi.jpg

Fra : Soren Pedersen

Dato : 15-08-01 19:40

Man kunne måske øffe et par strofer om en hårdere beskæring og mere
skarphed, men jeg synes at det er genialt at bådens skygge er så klart
aftegnet på havbunden.

Mvh
Søren

""Sebastian Zamorski /MH"" <"Sebastian Zamorski /MH"@net.dialog.dk> wrote in
message news:fc.0073fb6b0364bacd0073fb6b0364bacd.364badf@net.dialog.dk...

Fra : Lotte M

Dato : 15-08-01 19:41

""Sebastian Zamorski /MH"" skrev

> jeg vil også prøve - hvad er jeres kommentarer til dette billede som jeg
> har taget på den lille græske ø Symi ?

Sjovt billede - det ser næsten ud som om båden flyver. Jeg ville nok
beskære i toppen og til venstre.

--
Lotte

http://www.handiinfo.dk
http://www.lotte-m.dk

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 15-08-01 22:51

Kanon billede, hvis det var mig (bagklog kan man jo altid være) så ville jeg
have taget billedet noget tættere på, det gjorde ikke noget om det halve
vand manglede (det kan du selvfølgelig beskære dig ud af, men kommer du så
til at mangle pixels ?, det kommer an på den oprindelige opløsning og om du
allerede har beskåret, men ellers et efter min mening, rigtigt godt motiv,
det er smukt og det fortæller mig en god historie.

Mvh Jan

""Sebastian Zamorski /MH"" <"Sebastian Zamorski /MH"@net.dialog.dk> skrev i
en meddelelse

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 16-08-01 20:32

Wed, 15 Aug 2001 18:52:04 +0200, skrev "\"Sebastian Zamorski /MH\""
<"Sebastian Zamorski /MH"@net.dialog.dk> :

>jeg vil også prøve - hvad er jeres kommentarer til dette billede som jeg
>har taget på den lille græske ø Symi ?

Smukt !!
Jeg ville ikke ændre noget på det, hvis det var mit billede.....

--
Gitte Sørensen gitte@superbruger.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.worldonline.dk/~cgsorens

Fra : F.Larsen

Dato : 16-08-01 20:50

Godt billede - især effekten med det klare vand får båden til at næsten "flyve"

--
Flemming
Stop vandviddet http://www.StopCopyDan.dk/