Guf-guffenuf i Nrk
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-08-01 17:53

Så er tiden inde til at huske at se Norsk tv (NRK 1) fredag den 17. august
kl. 20-21. Det
er den sidste fredag i et stykke tid hvor der sendes fra de enormt store
dansegallaer i Tromsø.
Men vi kan allerede nu glæde os til december, da starter man op igen. Der
er netop ved at blive optaget 3 nye udsendelser. Hermed skulle man være oppe
på 18 udsendelser a een time.
Udsendelserne laves af NRK TROMSØ i Nord-norge, men det er jo også i
NordNorge og NordSverige at dansebandsmusikken står extremt stærkt.
NRK TROMSØ fortæller i et e-brev at de er ved at lave salgsvideoer med
dansegallaerne. De kan købes i 2002.

Dansebandsmusik skal laves af NRK TROMSØ

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-08-01 16:22

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b7aa87a$0$76911$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hvad er det nu vi skal huske fredag ?

Fra : John K

Dato : 16-08-01 16:23

> Hvad er det nu vi skal huske fredag ?

....sparke alle vi kender der elsker dansktopmusik ;)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-08-01 18:04

John K <sydfynsfm@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9lgogt$6d8$1@news.cybercity.dk...

> ...sparke alle vi kender der elsker dansktopmusik ;)
___________

Er du voldsmand

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-08-01 19:54

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b7aa87a$0$76911$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hver enkelt af de mange dansegalla-udsendelser fra Tromsø er i sommer blevet
set af gennemsnitligt 575.000 nordmænd over 12 år. Det har medført at den
hele sommeren har ligget på top 10-seerlisten

Kilde: Nrk Tromsø

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-08-01 16:25

> [...]
> dansegallaerne. De kan købes i 2002.
>
> Dansebandsmusik skal laves af NRK TROMSØ

Men hvis man ikke kan vente på det, så kan de også købes hos NRKs
hovedafdeling i Oslo. Har jeg netop fået e-brev om priserne. 2.550 kr. pr.
galla.
Så de skal som bare have ca. 45.000 kr. for at kopiere alle 18 dansegallaer.
Det er selvfølgelig kvalitets gallaer, mennnnnnn....... , mener nu nok at
44.000 kr. var mere rimeligt. Og er det med moms ?. Det skriver de ikke.
Tror hellere vi må vente på NRK TROMSØ.