Isætning af båd fra forskellige pladser.
Fra : Hartbeat

Dato : 15-08-01 17:04

Hejsa.
Jeg er intereseret i at få lavet en liste over steder man gratis eller mod
et MINDRE gebyr kan søsætte sin jolle og tage den på traileren igen (
slæbesteder ), er der nogle der ligger inde med oplysninger eller en liste
er jeg intereseret i at modtage den, evt i samarbejde med andre intereserede
at lave en slæbestedsliste for hele landet til fælles fornøjelse og
afbenyttelse.
Venlig Hilsen
Hartbeat.

xxxsatellite@get2net.dk

fjern xxx i e mail

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 15-08-01 20:31

Jeg kan fortælle at der eksisterer en lille lommekalender som hedder
lystfisker 200X her i finder du en fortegnelse over slæbesteder i DK. det
er selvfølgeligt kun de havne som har og der er også angivet pris hvis der
er nogen.
men hvis du får en anden form for list er jeg da meget modtagelig for at
modtage et kopi

Med venlig hilsen
mus
mus@jakobsen.mail.dk

Fra : Christian Skands

Dato : 16-08-01 19:19

"Steen Jakobsen" <mus@jakobsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er nogen.
> men hvis du får en anden form for list er jeg da meget modtagelig for at

Fiskeavisen har for et par år siden udgivet en rampeguide, den tror jeg
stadig kan købes. Prøv evt. www.fiskeavisen.dk

--
Med lystfiskerhilsen

Christian
skands@mail.dk

Fra : Ludo

Dato : 17-08-01 21:15

er der nogen der kender spillet "tróphy rivers" og hvor man kan få
det?

HUSK: Man kan kun komme med råd, udfra ens eget niveau

Fra : Kaj

Dato : 17-08-01 17:33

Prøv at kontakte http://www.smaabaadsklub.dk/
det kunde godt tænkes de ved noget.

Hilsen Kaj
(hvis du finder ud af noget hører jeg gerne fra dig)
Hartbeat <nospamforme@nadamail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:abxe7.1146$lL.94170@news000.worldonline.dk...

Fra : jh@civil.auc.dk

Dato : 23-08-01 12:31

Fiskeavisen lavede en sådan "Rampeguide" i 1997 og er vist ved at
opdatere den!

Mvh
Jannik