Mek & Søs
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 15-08-01 16:21

Min genbo hævder hårdnakket at Mek Pek og Søs Fenger er bror og
søster - eller i al fald i familie med hinanden. Mon det er
rigtigt?

--
Hilsen: Jørgen
www.grandt-aarhus.dk

Fra : Hanne

Dato : 15-08-01 21:27

Jørgen Grandt <Grandt@OnCable.dk> skrev i en
> Min genbo hævder hårdnakket at Mek Pek og Søs Fenger er bror og
> søster - eller i al fald i familie med hinanden. Mon det er
> rigtigt?

Den har jeg aldrig hørt før.

Hanne

Fra : Peter G.

Dato : 15-08-01 21:36

"Hanne" <diva1@ofir.dk> wrote in message news:9leluk$1e1$1@sunsite.dk...

> Jørgen Grandt <Grandt@OnCable.dk> skrev i en
>
> Den har jeg aldrig hørt før.

Hvis du går ind på http://mekpek.dk står der faktisk en del om hans opvækst
og karriere. Bl.a. nævnes et musikalsk samarbejde med Søs Fenger, der ikke
bliver omtalt i "familiær" vending. Så jeg vil tro, at din genbo prøver at
bilde dig noget på ærmet.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
It is true! I read it on the Internet!

Fra : Hanne

Dato : 15-08-01 22:10

Peter G. <PeterPedal73@FJERNDETTEHotmail.com> skrev i en

> [...]
ikke
> bliver omtalt i "familiær" vending. Så jeg vil tro, at din genbo

Ja for hendes bror hedder Lars Fenger.

Hanne

Fra : K-H

Dato : 17-08-01 21:25

> Min genbo hævder hårdnakket at Mek Pek og Søs Fenger er bror og
> søster - eller i al fald i familie med hinanden. Mon det er
> rigtigt?

Nixen-bixen

Kasper