Skærme
Fijala 3554
LG eller Hitachi 19" skærm??
Fra : Tom Hvitved

Dato : 15-08-01 15:39

Hej NG

Jeg har den seneste tid haft kig på disse to skærme:

Hitachi CM772ET og LG Electronices 915 FT Plus.

Det er min fornemmelse, at disse er blandt de allerbedste (hvis ikke de
bedste) 19" skærme, da de bl.a. begge benytter flade skærme. Men mit
spørgsmål er nu, hvilken af disse der er bedst ???? Prismæssigt er de to
skærme næsten ens, så jeg vil gerne være sikker på at købe den rigtige
skærm!

Jeg håber _virkelig_ at nogen vil give sig tid til at give et svar...

-Tom Hvitved // hvitved.com

Fra : Martin Møller

Dato : 17-08-01 12:59

Jeg har en LG Flatron 915 FT Plus og det er virkelig en _kanon_ skærm. Gode
farver, skarpt billede, behagelig for øjnene - kan køre høje opløsninger i i
høj frekvens. Jeg kan på det allerskarpeste anbefale denne skærm.
Jeg kender ikke Hitachi skærmen, men hvis du køber LG´en går du helt sikker
_ikke_ galt i byen.

Mvh Martin