Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
s/h film identifikation
Fra : Pia

Dato : 15-08-01 14:22

jeg troede egentlig, at jeg i mine s/h dage kun brugte Ilfordfilm, men i
forbindelse med min nylig hjemkomne filmscanner, skulle jeg jo lige prøve et
gammelt negativ og nøj for et korn i høj opløsning.

Er der nogen der ved, hvilken film jeg har brugt, sådan for sjov skyld?
Kodak Safety film 5063 står der....

Ellers er det et mujmuj spændende legetøj, man kan kalibrere og
billedbehandle i dagevis uden overhovedet at begynde at scanne!

:Pia

Fra : Peter Schrøder

Dato : 15-08-01 14:56

Pia skrev...
> [...]
> gammelt negativ og nøj for et korn i høj opløsning.
>
> Er der nogen der ved, hvilken film jeg har brugt, sådan for sjov skyld?

Det er en Tri-X
Peter
pschATmail.dk
Replace AT with @ to reply.

Fra : Pia

Dato : 15-08-01 15:04

tak! det er en 400 ASA, right? Så der er korn... - og jeg havde vist en
tendens til at fremkalde ret hårdt.

:Pia

Fra : hammerfest

Dato : 15-08-01 16:39

> Ellers er det et mujmuj spændende legetøj, man kan kalibrere og
> billedbehandle i dagevis uden overhovedet at begynde at scanne!
>
> :Pia
hvad er det for en scanner , jeg står overfor at skulle købe en
jesper