Hvad gør <!--webbot bot= o.s.v
Fra : John S Hansen

Dato : 15-08-01 10:26

Kære NG
Hvad gør nedenstående kode egentlig når den er placeret i den midterste
celle i en tabel med 3 kolonner ?

<!--webbot bot="HTMLMarkup"
startspan -->&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<!--webbot bot="HTMLMarkup"
endspan -->

m.v.h.
John

Fra : Andreas Paasch

Dato : 15-08-01 15:32

Jeg har det ligesom dig, jeg kan ikke se den gør noget som helst.
Du kan sikkert fjerne den uden problemer - hæng mig dog ikke for det hvis
den alligevel har een eller anden funktion.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-08-01 15:35

Indsætter 5 hårde mellemrum. Hvorfor du har valgt at gøre det ved jeg
ikke.

Fra : Lagerhead

Dato : 15-08-01 18:31

"John S Hansen" <CSJOHA@VESTAMT.DK> skrev i en meddelelse
> [...]
> celle i en tabel med 3 kolonner ?
>
> <!--webbot bot="HTMLMarkup"
> startspan -->&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<!--webbot bot="HTMLMarkup"

Jeg har før fjernet den stump kode i lignende tilfælde, uden at kunne se en
effekt - så ud til højre med den

Espen
Visit http://lagerhead.subnet.dk for latest updates on the band...

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-08-01 12:46

Hvis i ikke skal bruge det kan det undre at i overhovedet indsætter
det i første omgang men jeg vil tro at det er fordi i ikke helt har
fundet ud af hvad Insert | Web Component | Advanced | HTML egentlig
gør. Ikke at jeg bebrejder jer det da det er ret dårligt dokumenteret.

PS. Den angivne sti vil være anderledes hvis i bruger ældre versioner
af FP.

Fra : Lagerhead

Dato : 16-08-01 22:23

> [...]
> gør. Ikke at jeg bebrejder jer det da det er ret dårligt dokumenteret.
>
> PS. Den angivne sti vil være anderledes hvis i bruger ældre versioner

Hej Jens Peter.
Måske er du lige dén, der vil kaste lidt lys over, hvad "webbot"-tingesten
_egentlig_ gør?

Mvh Espen
Visit http://lagerhead.subnet.dk for latest updates on the band...

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-08-01 00:11

Den pågældende indsætter HTML som du selv skriver i dialog vinduet.

Fra : Lagerhead

Dato : 17-08-01 01:40

> Den pågældende indsætter HTML som du selv skriver i dialog vinduet.

Jow, så langt er jeg da med - men hvad er _grunden_ til, at der kommer til
at stå webbot osv omkring det indsatte?

Mvh Espen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-08-01 22:25

Det er fordi det er en Web Bot eller som de bliver kaldt nu om dage en
Frontpage Component. Teksten fortæller FP hvad det er for en
Component.

Fra : Lagerhead

Dato : 21-08-01 01:18

> Det er fordi det er en Web Bot eller som de bliver kaldt nu om dage en
> Frontpage Component. Teksten fortæller FP hvad det er for en
> Component.

Ok, takker for informationen!

Espen