Skal jeg fejlmelde min BB ?
Fra : Kristoffer Møller

Dato : 15-08-01 08:23

Blev konverteret fra NE1 til BB i går.

Lys i alle tre lamper. (Ethernet lampen blinker lige et 1 sekund under
start af Win98 SE)

Har prøvet med to forskellige maskiner (har forskellige netkort),
fjernet TCP/IP, fjernet netkort, slukket modem i 2 timer, oprettet en
opkaldsforbindelse (efter råd fra support), deaktiveret wins osv. osv.

Men stadig får jeg kun en privat ip-adresse tildelt af Windows.

Skal jeg fejlmelde eller mangler jeg at teste mere ?

mvh
Kristoffer

Fra : Keld Broe

Dato : 15-08-01 09:26

> [...]
> opkaldsforbindelse (efter råd fra support), deaktiveret wins osv. osv.
>
> Men stadig får jeg kun en privat ip-adresse tildelt af Windows.

Ret sjovt.. det skete da min svigerfar fik BB... Alle 3 lamper lyste, og de
kunne se modemmet inde fra TDC. VI prøvede med 2 computere osv... det var
først da vi fik fat i dem 4. gang at de lavede det, og det var en ændring i
deres system. Der havde nået at være en teknikker ude, og måle kabler osv.
De havde opdateret softwaren i centralen og i modemmet. Men først da den 4.
mand kom i kontakt med dem, fik han det lavet.. I øvrigt på 0,5.

Mvh
Keld B

Fra : Storm

Dato : 16-08-01 10:47

Kristoffer Møller <Krm@psykiatri.aaa.dk> skrev i en
> [...]
>
> Men stadig får jeg kun en privat ip-adresse tildelt af Windows.
>
> Skal jeg fejlmelde eller mangler jeg at teste mere ?

Hej Kristoffer.

Du skal fejlmelde din forbindelse.
Og du skal helst ringe til TDC hver anden dag for at skynde på dem, ellers
kommer der til at gå lang tid før de ordner det.

Jeg havde præcist samme symptomer, og det viste sig da også at en tekniker
havde forundet nogle ledninger fysisk forkert på centralen.

I mit tilfælde gik der over en uge efter installation af BB før det virkede,
så jeg kan kun opfordre dig til at fejlmelde med det samme.

Held & lykke.

- Storm

Fra : Steen Henri Jensen

Dato : 16-08-01 20:30

Hej Kristoffer

Ja du skal fejlmelde den.
TDC har haft en fejl i processen for konverteringer, hvorfor at folk som dig
er kommet galt af sted i forløbet.
Fejlen forventes senest midten af næste uge.

VH

Steen Jensen

Fra : Kristoffer Møller

Dato : 17-08-01 07:25

Steen Henri Jensen wrote:

> [...]
> er kommet galt af sted i forløbet.
> Fejlen forventes senest midten af næste uge.

Ok, har fået lovet at det bliver fixet mandag.

mvh
Kristoffer