Re: Salmiak !!
Fra : Ern Yoka

Dato : 15-08-01 08:00

Bettina skrev:
>Nej Helsingør ligger uden for leveringsområdet desværre

<snip fra Vaks' leveringsbetingelser>

Fragt betingelser i Storkøbenhavn
I Storkøbenhavn og dele af Nordsjælland leveres alle varer af Vaks Levering.
Hvis du ikke er hjemme ved levering, stiller vi varerne på et aftalt sted,
og lægger indbetalingskort i postkassen til betaling.

Fragt betingelser i resten af Danmark
I resten af Danmark sendes varerne med Post Danmark efter deres plan (de
fleste steder er der dog efterhånden aftenlevering af pakker). Hvis du ikke
er hjemme ved levering, kan varerne afhentes på dit lokale posthus. Enkelte
varer kan ikke leveres udenfor Storkøbenhavn og Nordsjælland.

Bemærk linien i sidste afsnit: "Enkelte varer kan ikke leveres udenfor
Storkøbenhavn og Nordsjælland."
Mon ikke netop det er de tunge ting som f. eks kattegrus? Hvis de kun tager
30 kr for levering (og gratis hvis man køber for over 300 kr) er det vel en
underskudsforretning at sende (f. eks) 10 kilo kattegrus nogen steder hen
med Post Danmark, det ville koste en formue i porto.

Men dette er mit gæt. Jeg har ikke prøvet at bestille varer ved Vaks.

Hvordan betaler man i øvrigt? Det kan jeg ikke finde noget om på deres side?

Venligst
Lisbeth
http://cutiecats.tripod.com

No outfit is complete without a few cat hairs.

,/| _.--''^``-...___.._.,;
/, \'. _-' ,--,,,--'''
{ \ `_-'' ' /}
`;;' ; ; ;
.._..--'' ._,,, _..' .;.'
(,_....----''' (,..--''

Posted from [195.97.164.98] by way of f66.law11.hotmail.com [64.4.17.66]

Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 15-08-01 09:16

ernyoka@hotmail.com,Ny-Internet writes:
>Men dette er mit gæt. Jeg har ikke prøvet at bestille varer ved Vaks.
>
>Hvordan betaler man i øvrigt? Det kan jeg ikke finde noget om på deres
>side?

Jeg tror dit gæt er rigtigt. Svaret i deres mail var at de ikke sendte
kattegrus med posten. Det er lidt ærgeligt men jeg må vel tage til KBH og
købe det... Bare lidt surt at rende rundt med 40 kg kattegrus på strøget

Jeg er ret sikker på at der følger et girokort med når varene ankommer...
Altså betaling pr. efterkrav

Med venlig hilsen

Betina Kock Jørgensen
LO-Skolen, Helsingør
49-280974

Fra : Grit Wessel

Dato : 15-08-01 09:55

> Hvordan betaler man i øvrigt? Det kan jeg ikke finde noget om på deres
side?

Jeg ved ikke hvordan det er i resten af landet, men i Københavnsområdet,
hvor jeg bor, er der to muligheder:
Enten (hvis man er hjemme) kan man betale kontant ved leveringen, ellers kan
man få et girokort.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte