Batterier i killinger?!
Fra : Ern Yoka

Dato : 14-08-01 18:10

Øeh.. er der batterier i killinger?!

Nu har vi jo fået de små pus hjem, og....de sover. og sover. og sover.
Det er selvfølgelig mægtigt nemt, og Bøv har kun hvæst et par gange af Jack,
og Phumba har knurret lidt af Bøv, men så lagde begge killinger sig til at
sove. Hver for sig selvfølgelig. Men......... De virker helt dopede. Er det
bare deres forsvarsmekanisme at de sover fra det hele? Det er jo som nævnt
nemt, men skal de ikke snart tisse eller ha' lidt vand? Her er jo temmelig
varmt.

hilsen
Lisbeth, Bøv, Phumba & Jack (som sku' ha' heddet Bagheera, men som nok ender
med at blive ved med at hedde Jack alligevel)
http://cutiecats.tripod.com - Live webcam med en sovende Phumba
--
---
""Husk: Du skal deltage for at være med""

Fra : Nina El Falaki

Dato : 14-08-01 18:28

Dine misser er nok bare trætte efter alt det nye.

For øvrigt er det da et godt tegn at de tør sove.

M.h.t. mad og tisseri så tag det bare roligt, mine katte nægter at gå på
potte og spise når vi er på udstilling og det er ofte 15 timer.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Katrine

Dato : 14-08-01 18:35

Hej

> Øeh.. er der batterier i killinger?!

Not to my knowlegde. Men bare vent, snart vil du ønske, at der var
batterier i, som kan tages ud ... en sådan indretning vil især være en
fordel omkring kl. 5 om morgenen.

> [...]
til at
> sove. Hver for sig selvfølgelig. Men......... De virker helt dopede.

Der er vel sket meget i dag, men det lyder da til at gå meget godt. Nyd
det.

Tillykke med de små.
Hilsen
Katrine, Blip og Josefine