Inverteret display
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-08-01 16:31

Hvordan var det nu? - inverteret display.

Jeg har et smadret 8210-display liggende (kun halvdelen virker), og
kunne godt tænke mig at prøve med dette, inden jeg gav mig i kast med
det på min rigtige telefon.

Hvordan er det man får den folie af - og hvad skal der ske bagefter?
Man skal kun dreje det 90 grader, right? Men så er folien jo ikke stor
nok i bredden?

Tegn og fortæl :)

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 14-08-01 21:02

Lasse Hedegaard skrev:

> Hvordan var det nu? - inverteret display.

Ja!

> Jeg har et smadret 8210-display liggende (kun halvdelen virker), og
> kunne godt tænke mig at prøve med dette, inden jeg gav mig i kast med
> det på min rigtige telefon.

Fornuftigt... det samme her da jeg skulle prøve at sætte andre idoder i men
telefon...

> Hvordan er det man får den folie af - og hvad skal der ske bagefter?
> Man skal kun dreje det 90 grader, right? Men så er folien jo ikke stor
> nok i bredden?

Har du en gammel GameBoy? Du skal bruge et stort stykke film fra eks. en
sådan, men kan evt. købe noget nyt... og det er med 90o er det rigtige...
Og held og lykke med det... læg lige et billede ind på dk.binaer når det en
gang lykkes..

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-08-01 00:36

Boris Mathiasen skrev:

>Har du en gammel GameBoy?

Nix.

>Du skal bruge et stort stykke film fra eks. en
>sådan, men kan evt. købe noget nyt...

Jeg mener at have læst man selv kan tage det af og sætte det på igen?

>og det er med 90o er det rigtige...
>Og held og lykke med det... læg lige et billede ind på dk.binaer når det en
>gang lykkes..

I will :) Selvom det nok ikke lige bliver foreløbig.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Morten Juel

Dato : 14-08-01 22:02

hvis jeg var dig ville jeg kigge lidt på www.chipled.de

Mvh
Morten

PS. den folie du hiver af kan IKKE bruges igen, da limen på den sløre
billedet efter aftagning !!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-08-01 00:37

Morten Juel skrev:

>hvis jeg var dig ville jeg kigge lidt på www.chipled.de

Det gør jeg...

>PS. den folie du hiver af kan IKKE bruges igen, da limen på den sløre
>billedet efter aftagning !!

Sikker? På de sider jeg tidl. har kigget på, der mener jeg de
genbruger folien. Hvor køber jeg evt. folie? - Det er mig noget dyrt
på den tyske side der.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Morten Juel

Dato : 15-08-01 20:01

> Sikker? På de sider jeg tidl. har kigget på, der mener jeg de
> genbruger folien. Hvor køber jeg evt. folie? - Det er mig noget dyrt
> på den tyske side der.
Hehe hvis du har et gammet display liggende kan du jo prøve at flå filmen
af, jeg havde et til en 3210, og der er MEGET klister på + at det ikke
passer i formen den anden vej !

Mvh
Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-08-01 20:01

Morten Juel skrev:

>Hehe hvis du har et gammet display liggende kan du jo prøve at flå filmen
>af, jeg havde et til en 3210, og der er MEGET klister på + at det ikke
>passer i formen den anden vej !

Jeg har et ødelagt 8210-display. Jeg mener at have læst, at man kan
ligge det i en eller anden væske, så giver folien slip. Og folien SKAL
vel af på en eller anden måde, da der skal sættes et nyt stykke på.

Hvordan får man det til at sidde fast igen?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 15-08-01 21:22

Lasse Hedegaard skrev:

> Jeg har et ødelagt 8210-display. Jeg mener at have læst, at man kan
> ligge det i en eller anden væske, så giver folien slip. Og folien SKAL
> vel af på en eller anden måde, da der skal sættes et nyt stykke på.

Ring til Århus Radiolager eller et eller andet der minder om det...

> Hvordan får man det til at sidde fast igen?

Se ovenfor...

/bm

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-08-01 21:30

Boris Mathiasen skrev:

>Ring til Århus Radiolager eller et eller andet der minder om det...

Hvad bruger de det til? Har du fået noget fra dem? - Pris?

>Se ovenfor...

Hvor?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Safari

Dato : 16-08-01 17:17

Århus radiolager, sælger ALT der har med elektronik at gøre, og hvis de ikke
har det på lager så har de en leverandør der kan skaffe det eller osse
henviser de til t firma der sælger det man lige står og mangler

Safari