Win XP og Win ME
Fra : Erwin Sørensen

Dato : 14-08-01 15:43

Netværksproblem løst.

Installeret Netbui after forslag fra anden nyhedsgruppe og alt fungere
perfekt nu.
Netbui ligger på Win XP cd-rom og skal installeres specielt.

Erwin

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 14-08-01 19:07

"Erwin Sørensen" <erwin@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3b793903$0$307$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Netværksproblem løst.
>
> Installeret Netbui after forslag fra anden nyhedsgruppe og alt fungere
> perfekt nu.
> Netbui ligger på Win XP cd-rom og skal installeres specielt.

Bare til din information, her virker det fint imellem Win98SE og XP,
XP har kun TCP/IP.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Kim Jensen

Dato : 15-08-01 09:40

> Bare til din information, her virker det fint imellem Win98SE og XP,
> XP har kun TCP/IP.

Med 2 dynamiske IP-adresse på to forskellige subnets?

mvh
Kim Jensen

Fra : Erwin Sørensen

Dato : 15-08-01 11:38

Der er jeg ikke sikker men der sker intet ved at prøve, Netbui kan fjernes
igen.
Erwin

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 16-08-01 19:10

Hej Kim

> Med 2 dynamiske IP-adresse på to forskellige subnets?

Næh, en fast og en dynamisk på samme subnet.
Ellers skal det jo igennem en router.

Fra : Henrik

Dato : 30-09-01 23:35

> [...]
>
> --
> Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
> Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Ehmm.. Hvordan gør du det, jeg har netop fået samme problem..
Jeg kan ikke på Win98 maskinen til at se XP maskinen.. :(

Henrik...

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 01-10-01 18:03

"Henrik" <snurreNO-SPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3bb79dfd$0$252$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Ehmm.. Hvordan gør du det, jeg har netop fået samme problem..
> Jeg kan ikke på Win98 maskinen til at se XP maskinen.. :(

Har du TDC BB med dynamiske adresser

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Nu også Windows 2000 ICS, Fjernstyring af PC, ADSL Tips m.m.: