Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye billeder i mit fotogalleri
Fra : Ole

Dato : 14-08-01 14:52

Hjemvendt efter dejlig ferie har jeg uploadet nogle nye billeder i mit
fotogalleri..

Vær velkommen til at kigge med, de nye billeder finder du under Nye skud

Med venlig hilsen

Ole

www.atomb.dk/foto

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-08-01 15:31

"Ole" <obj@atomb.dk> wrote in message
> Hjemvendt efter dejlig ferie har jeg uploadet nogle nye billeder i mit
> fotogalleri..
>
> Vær velkommen til at kigge med, de nye billeder finder du under Nye skud

Utroelige flotte billeder generalt... Især Fyrtårnet, er et godt skud. Hvor
lang lukkertid?

> www.atomb.dk/foto

Bare synd, at serveren er veldig meget lagsom,,, Tager omkring 5 sekunder at
hente et billede. Og ca. 15 KB/s

Fra : Ole Lønborg

Dato : 14-08-01 15:30

Ole wrote:

> Vær velkommen til at kigge med, de nye billeder finder du under Nye skud
>

> www.atomb.dk/foto

Hej Ole.

Jeg ser kun de ca. 2 øverste centimeter af billederne.

Jeg vil tro at det er "../minside.css" der laver noget underligt noget, i
hvert fald i Netscape 4.77.

Det er ellers nogle flotte billeder, især fyrtårnet og "skyer over
provence".
Sandbankerne lider lidt under opløsningen ? I hvert fald på min skærm.

/Ole Lønborg

Fra : Jytte Kvitle

Dato : 15-08-01 07:23

> [...]
>provence".
>Sandbankerne lider lidt under opløsningen ? I hvert fald på min skærm.

I Netscape 6 og IE går det helt fint , men ikke i Netscape 4.xxx, billederne
er vældig fine

Med vennlig hilsen
Jytte Kvitle
Høgskolen i Oslo (HiO)
e-mail jobb : Jytte.Kvitle@su.hio.no
tlf + 47 22453720
fax +47 22453745
mobil:
http://home.hio.no/~jytte/
e-mail privat: jytte@kvitle.net

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 14-08-01 16:51

Tue, 14 Aug 2001 15:52:22 +0200, skrev "Ole" <obj@atomb.dk> :

>Hjemvendt efter dejlig ferie har jeg uploadet nogle nye billeder i mit
>fotogalleri..

Flotte billeder med nogle helt fantastiske farver !!
Til dem, der endnu ikke har været inde og kigge på Ole's side, kan jeg
kun opfordre til at stikke næsen indenfor - der er masser af
inspiration at hente !!

--
Gitte Sørensen gitte@superbruger.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.worldonline.dk/~cgsorens

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 14-08-01 17:40

Ole vreettee in meeseaagjee <26ae7.134$zL6.3921@news.get2net.dk>:

[...]

> Vær velkommen til at kigge med, de nye billeder finder du under Nye skud

Billedet med skyen ( http://www.holmjensen.suite.dk/fr2001/11.htm ) - er
der gjort eller brugt noget specielt med det for at få de flotte mørke blå
farver frem?

[...]

--
` Med Venlig Hilsen | Regards
` H e n r i k B ø g h

Fra : Knud Nielsen

Dato : 14-08-01 18:55

Ole <obj@atomb.dk> skrev i en news:26ae7.134$zL6.3921@news.get2net.dk...
> [...]
> fotogalleri..
>
> Vær velkommen til at kigge med, de nye billeder finder du under Nye skud

Hej!

Som allerede skrevet ved flere tidligere lejligheder... en meget flot
hjemmeside. Du holder et utroligt højt niveau på dine billeder.

Med min kabelnetforbindelse loader billederne hurtigt og fint.

mvh
Knud Nielsen
kn@pc.dk
http://kn.cjb.net

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-08-01 19:46

"Knud Nielsen" <kn@pc.dk> wrote in message
> Som allerede skrevet ved flere tidligere lejligheder... en meget flot
> hjemmeside. Du holder et utroligt højt niveau på dine billeder.

Det må man sige

> Med min kabelnetforbindelse loader billederne hurtigt og fint.

Jeg synes nu, godtnok at billederne loader meget langsomt engang imellem...

Ping til serveren, ser fine ud. Men jeg tror ikke serveren er hurtig nok.
Det kører ivertfald ikke hurtigt. Og jeg har 1 Mbit ADSL. Hvis man
synkronisere (bare for at teste) er gennemsnits hastigheden på omkring 10
KB/s og det vil sige ca. 5 sekunder pr. billed...

Til Ole,, Når du nu har en sådan kvalitet på dine billeder. Skal webhotellet
så ikke udskiftes med noget kvalitet.. Man for simelhen ikke et kvalitets
hotel, til 50 kroner om måneden. Serveren er for overbelastet, og betjener
for mange websites.

Fra : Gert Kethmer

Dato : 14-08-01 19:28

WOW!

Fra : \"Sebastian Zamorski~

Dato : 14-08-01 20:20

Hammerflotte billeder - har du brugt pol-filter på dem alle ?

Fra : Anders Houmark

Dato : 14-08-01 21:43

Ole skrev i meddelelsen <26ae7.134$zL6.3921@news.get2net.dk>...
>Hjemvendt efter dejlig ferie har jeg uploadet nogle nye billeder i mit
>fotogalleri..
>
>Vær velkommen til at kigge med, de nye billeder finder du under Nye skud
>
>Med venlig hilsen

Vil bare sige, ligesom alle andre, at det er nogle meget flotte billeder du
har taget. Det billede med drengen der fisker, hvor du har taget det i
fugleperspektiv, virker meget godt, og fyrtårnet er efter min mening, det
bedste af de 4 nye.

--
Anders Houmark

Fra : Per F Andersen

Dato : 15-08-01 08:33

Dramatiske billeder med drøn på farverne!
Storartet sans for komposition!

Se dem.

--
Fjern zer
perfa@zzsol.dk

Se mine indiensbilleder på http://www.worldonline.dk/~perfa
http://www.grafolog.dk

Fra : Ole

Dato : 15-08-01 15:07

Hej alle

Tak for de pæne ord, det giver ny fotoenergi at høre så meget positivt.

Jeg har svaret de foto spørgsmål der var i tråden her:
http://www.atomb.dk/gaestebog.htm

Med venlig hilsen

Ole

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 15-08-01 17:17

Ole wrote:

> Tak for de pæne ord, det giver ny fotoenergi at høre så meget positivt.

Ja dine billeder er posetiv oplevelse, men det samme kan man ikke sige
om dit web-design, det er ikke fuktionelt og strukturen er ikke
brugervenlig, men det har vi jo talt om tidligere, så du må jo mene, at
det ikke er værd at bruge tid på at forbedre disse ting.

> Jeg har svaret de foto spørgsmål der var i tråden her:
> http://www.atomb.dk/gaestebog.htm

Helt ærligt Ole, når du poster dit udspil i denne gruppe, og får
kommentarer som du ønsker at besvare, så bør du også gøre her i gruppen,
ellers bruger du jo bare gruppen som ren og skær reklamesøjle for dit web-site.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen