Dioder !?
Fra : Christian

Dato : 14-08-01 14:47

Hejsa allesammen
Efter at have set en bekendt´s 3310, med blåt lys i, bliver jeg næsten også
nødt til at have det
Han fik det lavet til Ørbæk marked, for 150,- hvilket jeg synes er billigt,
og han fortalte at man også kunne få det lavet til Midtfyns. Jeg har set
nogle sider på nettet, hvor man kan få det lavet til 250 og 350 kr. men det
synes jeg er lidt mange penge, så jeg ville høre jer om i kendte nogen ...
eller ?

--

Mvh Christian
dsl5013@vip.cybercity.dk

Fra : Dan

Dato : 14-08-01 17:31

"
> [...]
det
> synes jeg er lidt mange penge, så jeg ville høre jer om i kendte nogen ...

Hos brinck elektronic kan du købe lysdioderne
www.brinck.dk/mobil.htm

Og på denne hjemmeside kan du se hvordan man går.
http://www.te-elektronik.com/hde3310.shtml

Mvh
Dan...