/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Telias ventetider
Fra : Ida Maria Kiefer


Dato : 14-08-01 12:46

Hej!

Er det normalt, at man hos Telia efter flere e-mails og opfølgende
opringninger skal finde sig i fortsat at vente på koden, så man kan få sin
mobiltelefon låst op?

Andre, der har oplevet det samme hos Telia?

--
Mvh
Ida Maria Kiefer
www.vammencamping.dk



 
 
Leif & Susanne (14-08-2001)
Kommentar
Fra : Leif & Susanne


Dato : 14-08-01 16:06


Ida Maria skrev
> Er det normalt, at man hos Telia efter flere e-mails og opfølgende
> opringninger skal finde sig i fortsat at vente på koden, så man kan få sin
> mobiltelefon låst op?

Nej det var normalt for 6 måneder siden; men nu er der sket noget positivt,

Skriv til crmkundeservice@telia.dk
oplys navn & adresse,
telefonnummer, imei nr.
& evt. kontraktnr.
Så får du hurtigt svar retur med låsekoden.
Sidst havde brug for koder, var der svar retur efter 3 timer.

Venlig hilsen Leif





Ida Maria Kiefer (14-08-2001)
Kommentar
Fra : Ida Maria Kiefer


Dato : 14-08-01 17:44

Leif & Susanne <pegaso@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:9lbeu4$19od$1@news.cybercity.dk...
>
> Nej det var normalt for 6 måneder siden; men nu er der sket noget
positivt,

Desværre ikke for mit vedkommende...

> Skriv til crmkundeservice@telia.dk
> Så får du hurtigt svar retur med låsekoden.

Det gjorde jeg også den 21. juli, men jeg har stadig ikke hørt noget. Og jeg
har endda rykket telefonisk for svar 3 gange inden for den sidste uge, men
lige lidt hjælper det.

> Sidst havde brug for koder, var der svar retur efter 3 timer.

Gid det var mig!

--
Mvh
Ida Maria Kiefer



Lars Raaby (14-08-2001)
Kommentar
Fra : Lars Raaby


Dato : 14-08-01 18:46

Her er nogle koder: 12345,24062,17072,48621,73312 prøv om ikke 1 af dem
virker.
Testet på en 3210



Poul (14-08-2001)
Kommentar
Fra : Poul


Dato : 14-08-01 22:28


Lars Raaby <Lars@raaby.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8tde7.190$zL6.6215@news.get2net.dk...
> Her er nogle koder: 12345,24062,17072,48621,73312 prøv om ikke 1 af dem
> virker.
> Testet på en 3210
>
>
Lad være med at prøve disse koder. De virker ikke mere. Det er nogle koder
Telia brugte for et stykke tid siden, hvor man simlåste og ikke
operatørlåste telefonerne.

/Poul



Poul (14-08-2001)
Kommentar
Fra : Poul


Dato : 14-08-01 22:27


Ida Maria Kiefer <atter@jyde.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ua8e7.13$Le.1553@news010.worldonline.dk...
> Hej!
>
> Er det normalt, at man hos Telia efter flere e-mails og opfølgende
> opringninger skal finde sig i fortsat at vente på koden, så man kan få sin
> mobiltelefon låst op?

Hej Ida.

Min erfaring er nu også at de svarer meget hurtigt, hvis du skriver til
crmkundeservice@telia.dk Jeg er forhandler, og ved at de har oprettet en
særlig afdeling til oplysning af koder. De sidder nogle mennesker hver aften
og svarer på de mails der ligger. Nogle gange skal de have fat i producenten
for at få koden, og dette kan tage lidt tid - som regel plejer de dog at
give en tilbagemelding om at de sender dit kode videre til producenter.

Prøv derfor at skriv igen! Hvis det ikke lykkedes kan du skrive til
reklamation@telia.dk Den svarer de også meget hurtigt på.

Du har vel husket IMEI-nr, kontraktnr. osv. - ikke?

Held og lykke.

Poul



Ida Maria Kiefer (14-08-2001)
Kommentar
Fra : Ida Maria Kiefer


Dato : 14-08-01 22:58

Poul <poule@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
news:3b799757$0$9451$4d4eb98e@read-nat.news.dk.uu.net...
>
> Min erfaring er nu også at de svarer meget hurtigt, hvis du skriver til
> crmkundeservice@telia.dk Jeg er forhandler, og ved at de har oprettet en
> særlig afdeling til oplysning af koder. De sidder nogle mennesker hver
aften

Jeg skulle vist åbenbart have rykket per e-mail til at begynde med, for jeg
har skrevet en rykker-e-mail i dag og også modtaget svar i dag. Nemlig det
svar, at jeg får min kode, når de seks måneder er gået, men at de gemmer min
e-mail-adresse indtil da og sender koden på dagen. Ja ja, det er jo ok.

>
> Du har vel husket IMEI-nr, kontraktnr. osv. - ikke?

Øeh ja, det stod der jo, at jeg skulle.

--
Mvh
Ida Maria Kiefer
www.ildstuen.dk



Flemming (15-08-2001)
Kommentar
Fra : Flemming


Dato : 15-08-01 20:25

"Ida Maria Kiefer" <atter@jyde.dk> wrote in message
news:48he7.532$Le.45925@news010.worldonline.dk...
>

> svar, at jeg får min kode, når de seks måneder er gået, men at de gemmer
min
> e-mail-adresse indtil da og sender koden på dagen. Ja ja, det er jo ok.

Hmm, mærkeligt jeg har allerede fået min kode, og der er 1 måned til at det
bliver sagt op. (dvs. jeg har haft min wannasave mobil i 5 måneder nu)


--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things



Ida Maria Kiefer (15-08-2001)
Kommentar
Fra : Ida Maria Kiefer


Dato : 15-08-01 20:38

Flemming <flemming@botmail.com> skrev i en meddelelse
news:54Ae7.1313$lL.108842@news000.worldonline.dk...
>
> Hmm, mærkeligt jeg har allerede fået min kode, og der er 1 måned til at
det
> bliver sagt op. (dvs. jeg har haft min wannasave mobil i 5 måneder nu)
>

*Bliver* sagt op. Vil det sige, at du ikke har opsagt dit abonnement, men
har fået koden?

Mit abonnement ér sagt op, og i brevet står der, at jeg bare skal skrive til
dem, og at jeg så vil få koden inden for 5-6 arbejdsdage. Så er det lidt
surt, at de nu pludselig ikke vil give mig den, før de 6 måneder ér gået. Ja
ja, det ved jeg godt de er berettiget til, men når nu de skrev noget andet i
den skriftlige bekræftelse på min opsigelse, så kan man da ikke undgå at
blive bare lidt skuffet over at skulle vente endnu længere på den kode.

--
Mvh
Ida Maria Kiefer



Flemming (15-08-2001)
Kommentar
Fra : Flemming


Dato : 15-08-01 21:02

"Ida Maria Kiefer" <atter@jyde.dk> wrote in message
news:CaAe7.1318$lL.109308@news000.worldonline.dk...
> >
> > Hmm, mærkeligt jeg har allerede fået min kode, og der er 1 måned til at
> det
> > bliver sagt op. (dvs. jeg har haft min wannasave mobil i 5 måneder nu)
> >
>
> *Bliver* sagt op. Vil det sige, at du ikke har opsagt dit abonnement, men
> har fået koden?

Nja, burde nok ikke ha' brugt de ord. Jeg skrev til dem for en uge siden
(per email), at jeg ville sige mit abonnement op, men har dog ikke fået en
skriftlig bekræftelse endnu. Reelt stopper det altså først om ca. en 1
måned.

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things



Ida Maria Kiefer (16-08-2001)
Kommentar
Fra : Ida Maria Kiefer


Dato : 16-08-01 19:09

Flemming <flemming@botmail.com> skrev i en meddelelse
news:gDAe7.1390$lL.111854@news000.worldonline.dk...
>
> Reelt stopper det altså først om ca. en 1 måned.

Orh, så vil jeg også have min kode! (jeg skriver straks til dem!)

--
Mvh
Ida Maria Kiefer



Christian Bech (17-08-2001)
Kommentar
Fra : Christian Bech


Dato : 17-08-01 10:04

Ida Maria Kiefer <atter@jyde.dk> wrote:

> Flemming <flemming@botmail.com> skrev i en meddelelse
> news:gDAe7.1390$lL.111854@news000.worldonline.dk...
> >
> > Reelt stopper det altså først om ca. en 1 måned.
>
> Orh, så vil jeg også have min kode! (jeg skriver straks til dem!)

Håb nu ikke for meget. Jeg har også lige opsagt mit abonnement og bedt
om koden, hvorefter jeg fik en pæn email fra CRMkunderservice, at de
ville sende koden til mig, når de seks måneder var gået.

Servicen hos Telia har været så god, at jeg overvejer, om
Wannasave-abonnementet skal byttes ud med et Telia Cash fremfor det
Tiscali/Telmore jeg havde regnet med. Da jeg opsagde pr. email, fik jeg
svar i løbet af to arbejdsdage med oplysning om hvordan jeg kunne få
låsekoden. Henvendelse mht. låsekoden blev besvaret i løbet af en
arbejdsdag.

--
"Gott sei dank; er war immer aldeles kaput."
- Hans Peter Holm.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177587
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409127
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste