Tynd mave :-(
Fra : Trine

Dato : 14-08-01 11:35

Hej NG !
Jeg ville lige høre om i evt. har et godt råd.

Min ene kat har fået tynd mave, vi har haft den til dyrlægen for 14 dage
siden til vac.. og tjek m.m og der fik han en sprøjte mod tynd mave, hvad
det er ved jeg ikke. Han bliver ved med at have tynd afføring, og hans kost
består kun af Hills og drikkevand.

Er der andet vi kan give ham??? eller skal vi tage turen til dyrlægen igen??

Jeg håber i kan hjælpe mig.
Hilsen Trine og Pelle mijav

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 14-08-01 12:21

"Trine" <trinsle@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der andet vi kan give ham??? eller skal vi tage turen til
dyrlægen igen??

I SKAL (råber ikke .. understreger bare)tage turen til dyrlægen en
gang til idet det lille kræ måske kan have fået en tarmbetændelse ...
f.eks og det er lang tid dyret har haft tynd mave så jeg ville hvis
det var min kat hurtigst muligt komme til dyrlægen.

MVH Ami