Hjælp til Discussion Web Wizard
Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 14-08-01 11:28

Jeg prøver på at lave en "Discussion Web" med Frontpage Wizard.

At går fint men når jeg så bagefter vil prøve at "poste" den får jeg denne
fejl-meddelse:

*****
"FrontPage Run-Time Component Page
You have submitted a form or followed a link to a page that requires a web
server and the FrontPage Server Extensions to function properly.

This form or other FrontPage component will work correctly if you publish
this web to a web server that has the FrontPage Server Extensions installed.

Click the <Back> arrow to return to the previous page."
****

Jeg køre Windows NT og har installeret IIS 4.0 jeg har downloadet FrontPage
Server Extensions, men er ikke sikker på jeg har installeret den helt
korrekt.......Jeg dobblet klikkede på den og den pakkede en fanens masse
filer ud i c:\temp........

Jeg er ikke pisse god til sådan noget her.........men prøver dog at lære
det!!!

Er der nogen der kan give mig en let forklareing på hvad jeg skal gøre for
at få det til at spille 100%

Jeg skal bruge det til et internt web-board......

På forhånd tak

Jonas

Fra : Andreas Paasch

Dato : 14-08-01 11:53

Tja ....

Bare rolig, den er ikke så gal.
Du har downloaded pakken FPSE, Frontpage Server Extensions, i komprimeret
tilstand.
Når filerne er udpakket skal du bare installere programmet også og dernæst
installere SE dér hvor dit web ligger på din IIS.

Altså, du skal ind og finde installationsfilen til SE og installere
programmet.
Dernæst vælger du MMC og installerer fra Start | Programmer | ... kan ikke
lige huske ... dine SE dértil hvor dit web ligger på din IIS.

Når det er sket skal IIS for god ordens skyld genstartes for at sikre,
korrekt installation og kompatibilitet.
Derfra skulle det køre som ønsket.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-08-01 12:07

Du skal gøre som der står. Publish dit diskbaserede web til serveren (
http://localhost/ )

Fra : Ulrik Friis

Dato : 15-08-01 14:47

Du skal nok lige kigge FrontPage 2000 server extensions resource kit igennem
for at finde ud af, om du har installeret korrekt.

Prøv at kigge efter FPSERK på din CD ROM.

mvh
Ulrik