CSS - Punktopstilling (indrykning)
Fra : John S Hansen

Dato : 14-08-01 08:53

Kære NG
Jeg har problemer med at styre indrykningen ved punktopstilling.
Ved benyttelse af stylesheet kan jeg godt ændre lidt i indrykningen med:
ul.outside
{
list-style-position: outside
}
MEN det er ikke nok - indrykningen bliver alligevel for stor.
Så mit spøtgsmål er: Kan jeg styre indrykningen så den f.eks. kun bliver på
ex. 5px ?

Fra : Andreas Paasch

Dato : 14-08-01 09:14

Denne her kan indeholde det du søger ...

http://www.htmlhelp.com/reference/css/

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net

Fra : Claus Pryds

Dato : 15-08-01 08:28

> [...]
> MEN det er ikke nok - indrykningen bliver alligevel for stor.
> Så mit spøtgsmål er: Kan jeg styre indrykningen så den f.eks. kun bliver

Sæt en negativ margin-left for dine <li> :

li
{
margin-left:-10px; Eller den margin der passer til det du ønsker.
}

--
MVH
Claus Pryds