Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
DIGITALE/ANALOG
Fra : PRESTIJ

Dato : 13-08-01 22:11

Er der nogen der ude der kender fotobutikken på Hovedbanegården??

Da Merlin ligger tættest på mig,ville jeg helst ikke lade dem fremkalde mine
digitale billeder og alm filmfremkaldelser...efter jeg et par dage siden
læste om deres behandling af film i denne gruppe.

Derfor ville jeg prøve Foto & Kopi på hovedbanengården.

Men inden da ville jeg meget gerne høre jer andre om deres digitale
fremkaldelse og analog(negativfilm C-41).

Mvh

Prestij

Fra : Bo Bjerre

Dato : 14-08-01 07:37

> Derfor ville jeg prøve Foto & Kopi på hovedbanengården.

-og i hvilken by ligger omtalte banegård ????

Bo /

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-08-01 09:21

Bo Bjerre <post@sidebanen.dk> wrote:

> -og i hvilken by ligger omtalte banegård ????

Det er godt Bo, bare giv københavnersnuderne en over nakken
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Claus

Dato : 14-08-01 07:47

For nogle år tilbage havde jeg en kammerat som arbejdede i Foto & Kopi på
Københavns Hovedbanegård. Naturligt nok så fik han lov til at fremkalde mine
film på daværende tidspunkt og resultatet var altid perfekt. Hvordan det ser
ud idag ved jeg så ikke men udstyret derinde er vist det samme som dengang.

Claus