Aya Ambasador
Fra : Anders Sørensen

Dato : 13-08-01 19:49

Hej

Jeg har set forskellige Aya Ambasador våben, det undrer mig, at der er nogle
der hedder Guldmann, og så har jeg set et der hed Olympos, hvad menes der
helt præcist med det? Er det en model betegnelse??

- Anders

Fra : PJ

Dato : 13-08-01 21:37

Det er navne på importør/forhandler.
MVH
Pierre Jakobi

Anders Sørensen <anders@pbk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9l97cc$51v$1@eising.k-net.dk...

Fra : Frank F. Nielsen

Dato : 20-08-01 22:09

Vedrørende Olympos, så har jeg også sådane en SS bøsse. Jeg har for et par
år siden fået at vide af en våbenhandler at netop Olympos våbnene er en
spansk bøsse vist nok importeret af en forhandler fra ca. Køgeegnen.

Er du sikker på at det er en AYA, for det står ikke nogle steder på min?.

med jagtlig hilsen

FFN