salonriffel kal 22 lr
Fra : Poul Kongsfelt

Dato : 10-08-01 04:28

Hej NG

Jeg har lige købt en gammel brugt salonriffel kal 22 Lr.

Hvilke afstand er bedst at indskyde riflen på, når den skal bruges til pursh
af duer m.v. i trætoppene.

Venlig hilsen

Poul Kongsfelt

Fra : PJ

Dato : 13-08-01 21:44

Med dit spørgsmål - undrer det mig at du har jagttegn/våbentilladelse!
Pierre Jakobi

http://home6.inet.tele.dk/pj
Poul Kongsfelt <kongsfelt@teliamail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b72d370$0$31245$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 14-08-01 17:49

"PJ" <pj@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Med dit spørgsmål - undrer det mig at du har jagttegn/våbentilladelse!
> Pierre Jakobi

Det var dog et utroligt ukonstruktivt svar !
Hvad bygger din, i mine øjne, løjerlige forundring på ?

Thore Jensen

Fra : Erik Prestmo

Dato : 20-08-01 15:30

SmaRTrxxv <smartrxxv@hotmail.com> skrev i

> "PJ" <pj@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Det var dog et utroligt ukonstruktivt svar !
> Hvad bygger din, i mine øjne, løjerlige forundring på ?
>
> Thore Jensen

Pierre tilhører en annen art enn oss andre, han er av arten NettVekter, som
er umulig å leve sammen med i længden.....

--
---------

ErikP

"... are [you] not giving away recoil energy by limpwristing?"
Jack F

Fra : H.P.Rossen

Dato : 14-08-01 13:26

25 m.