PROBLEM
Fra : J.O

Dato : 13-08-01 17:11

Jeg har en 3210 der er helt død kan tænde en gang imellem i en 2 - 3 sek.
har prøvet at skifte bat. uden held

og så har jeg en Motorola d520 som er ligeså død
det kan være bat. men kan ikke finde nogen der har et

er der løsningsforslag bare til min 3210 da
jeg kender en der vil blive glad for at få

Jesper Olsen
hvilken telefon 8210 selvfølgelig

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 13-08-01 21:05

J.O skrev:

> Jeg har en 3210 der er helt død kan tænde en gang imellem i en 2 - 3
> sek. har prøvet at skifte bat. uden held

Giv den prylg med en gang chiliconcarne... -I don't know...

> og så har jeg en Motorola d520 som er ligeså død
> det kan være bat. men kan ikke finde nogen der har et

Hvis jeg ikke husker helt galt kan du bruge 4 almindelige AA batterier... og
nej du kan ikke få "klappen" på... hvis du ønsker at bruge denne løsning
permanent skal du købe en nu bagklappe... ellers kan du købe et batteri,
ekstra klap til AA batterier, og en lader af mig, men salg er jo ikke i
denne gruppe...

> er der løsningsforslag bare til min 3210 da
> jeg kender en der vil blive glad for at få

Nej, desværre...

> Jesper Olsen
> hvilken telefon 8210 selvfølgelig

Køb noget ordenligt grej, og ikke den skrabede 8850'er, også kaldet plastic
telefonen...

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på