E-Mail
webnoob 5265
Hvor gemmer Thunderbird mail og news ?
Fra : Jakob

Dato : 16-11-11 19:41

Jeg vil gerne have at Thunderbird lagrer mails og news på en anden disk
(der tages backup af automatisk), men hvor gemmer den det ?. Da jeg før
havde OE kunne jeg nemt vælge lagringsmappe i indstillingerne.

Mvh
Jakob

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-11-11 19:44

Jakob skrev:

>men hvor gemmer den det ?.

%appdata%\Thunderbird

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jakob

Dato : 22-11-11 22:00

Den 16-11-2011 19:43, Ivan V. Klattrup skrev:

> %appdata%\Thunderbird

Tak. Er det muligt at tvinge Thunderbird til at bruge en anden mappe ?

Mvh
Jakob

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-11-11 10:28

Ja, kig på http://moppe.dk/fftbbu.html

Fra : Jakob

Dato : 23-11-11 20:42

Den 23-11-2011 10:27, Ivan V. Klattrup skrev:

> Ja, kig på http://moppe.dk/fftbbu.html

Tak, det skal prøves.

Mvh
Jakob