TYVERI: Campion 580 ZRI Chase Performance.
Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 13-08-01 16:24

Tyveri af speedbåd: Campion 580 ZRI Chase Performance.

Se venligst link: http://www.wap.hamatec.dk/campion

Al henvendelse til: Vejle Kriminalpoliti -Telefon: 76 43 14 48

eller

Bjørn Jørvad - Telefon: 75 81 46 64 / 75 81 46 69

På forhånd tak

mvh
Bjørn

Sælges: http://www.wap.hamatec.dk/campion

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 13-08-01 19:56

"Bjørn Jørvad" <ursusmajor@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Sælges: http://www.wap.hamatec.dk/campion

UPS - Der har indsneget sig en lille trykfejl - da båden er stjålet og
derfor ikke er til salg (så vidt jeg ved...)

mvh
Bjørn

TYVERI: http://www.wap.hamatec.dk/campion
Sælges: http://www.wap.hamatec.dk/bmw

Fra : W i n g m a n

Dato : 14-08-01 00:43

Åååå nej.....Hvis de ikke stjæler biler så sjæler de fandme både.
Den er ellers rimelig dyr den båd der er den ikke Bjørn ?. Du havede vel
forsikring på den ik.

Var der ingen der så noget i havnen da der jo er flere der opholder sig
meget i bådene på denne årstid

Min kammerat har lige fået hans bådmotor stjålet og for det ikke skal være
løgn er hans bil også væk

Sæt den også på www.udkig.dk men der mangler noget i deres menu kan jeg se
men de roder nok med den pt. Ellers http://www.udkik.dk/dk/tyv_tab.htm

Jeg har selv lige fået solgt min Sundbird heldigvis hvis man kan sige det
sådanne.

--
Venlig hilsen / Best regards
Kim @ndrea$en

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 14-08-01 00:51

"W i n g m a n" <kim5@opelpower.dk> skrev i en meddelelse
> Åååå nej.....Hvis de ikke stjæler biler så sjæler de fandme både.
> Den er ellers rimelig dyr den båd der er den ikke Bjørn ?. Du havede vel
> forsikring på den ik.

Tjaee - Det var også min reaktion.

Jep - den er heldigvis forsikret.

Pris i Danmark - 295kkr og pris afhentet i Tyskland 265kkr excl. 2500 kg
Variant trailer med tysk kvalitetsspil.

> Var der ingen der så noget i havnen da der jo er flere der opholder sig
> meget i bådene på denne årstid

Jo - men sv*net eller sv*nene må have gjort det om natten.

Alle tale naturligvis om sagen i dag og politiet har været ude at sejle på
fjorden.

> Min kammerat har lige fået hans bådmotor stjålet og for det ikke skal være
> løgn er hans bil også væk

Man kan simpelhen ikke have noget i fred mere.

> Sæt den også på www.udkig.dk men der mangler noget i deres menu kan jeg se
> men de roder nok med den pt. Ellers http://www.udkik.dk/dk/tyv_tab.htm

Har været inde og kigge - og gør det når det virker.

Yacht-Pool og "bådepolitiet" tager sig også af sagen og samtidig bliver den
efterlyst på nettet.

> Jeg har selv lige fået solgt min Sundbird heldigvis hvis man kan sige det
> sådanne.

Håber du fik en anstændig pris for den - skal du have en anden til foråret?

PS: Til overflod har DMI lovet godt vejr de næste dage - har i øvrigt købt
mig en funklendes nyt Basaballbat.........

mvh
Bjørn

Fra : Allan Unnerup

Dato : 14-08-01 19:52

Tyveri er fjernet fra Udkik's menu. Der var kun var ganske få, der kikkede
under denne funktion. Vi har derfor valgt at fjerne funktionen helt.

Det er rigtig surt, når man får noget stjålent. Jeg har ikke selv mistet
nogen båd, men til gengæld haft indbrud, mens jeg lå og sov. Man bliver så
vred!

Nu har vi sætter vi anmeldelsen på forsiden af Udkik i en uge. Så er der
5.000 - 10.000, der ser den, så får vi se.

Jeg håber oprigtigt, at du får din båd tilbage.
Udkik

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 14-08-01 21:54

"Allan Unnerup" <alu@udkik.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

Kære Allan.

Først hjertelig tak for din e-mail samt anstrengelsen med at placere min
efterlysning på Udkik´s Website.

Det kan man da kalde service.

PS: Det er ved at være ret så irriterende ikke at kunne have sin Bil, Båd,
Motorcykel, Knallert, Cykel, Hus, Lejlighed osv. i fred mere.

mvh
Bjørn

TYVERI: http://www.udkik.dk
TYVERI: http://www.wap.hamatec.dk/campion
TYVERI: http://www.vejleonline.dk Vælg: "Vejle i dag".

Fra : Christian Riis

Dato : 15-08-01 12:01

"Bjørn Jørvad" <ursusmajor@post3.tele.dk> wrote in message
> Tyveri af speedbåd: Campion 580 ZRI Chase Performance.

Hej Bjørn,

Svendborg Politi har netop fanget nogle bådtyve, som har opereret i bl.a.
trekantsområdet: http://www.berlingske.dk/artikel:aid=113590

/Christian

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 15-08-01 12:35

"Christian Riis" <riis@dsr.kvl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> >

> Hej Bjørn,
>
> Svendborg Politi har netop fanget nogle bådtyve, som har opereret i bl.a.

Hej Christian.

Har netop talt med Jan, Assens Politi.

Det *er* min båd.

6 unge mennesker på "tyveturné" er blevet anholdt.

*SÅDAN* - Godt gået af politiet.

mvh
Bjørn

Sælges: http://www.wap.hamatec.dk/bmw

Fra : Christian Riis

Dato : 15-08-01 14:57

> *SÅDAN* - Godt gået af politiet.

Og af en kvik borger:

"En mand genkendte den store motorbåd som sin kammerats stjålne båd, da han
var ude at sejle tirsdag aften."

Tillykkke - trods alt.

/Christian

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 15-08-01 15:15

> Og af en kvik borger:
>
> "En mand genkendte den store motorbåd som sin kammerats stjålne båd, da
han
> var ude at sejle tirsdag aften."

Jeg kenden manden, der genkendte kammeratens båd.

Fangsten af tyvene skulle efter sigende, have været (i samarbejde med
Politiet) den rene gang "røvere og soldater" - sagt uhyre positivt.

Den "nye" stjålne båd findes kun i eet (læs: 1) eksemplar i Danmark.

Hvor dumme kan tyve egentlig være?

PS: Desværre fik tyvene ikke en *ordentlig* vandgang...

PSS: Beretningen skulle også være fortalt i Vejle Lokalradio i dag. Har ikke
selv hørt det (endnu).

mvh
Bjørn

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 15-08-01 20:47

"Bjørn Jørvad" <ursusmajor@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

Her så den officielle ende på historien samt den udvidede del af samme:

Link: http://www.berlingske.dk/artikel:aid=113590

mvh
Bjørn

Sælges: http://www.wap.hamatec.dk/bmw

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 16-08-01 15:24

"Bjørn Jørvad" <ursusmajor@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

Her er så den LOKALE officielle meddelelse (Vejle Amts Folkeblad) omkring
funder:

Link: http://www.vejleonline.dk VÆLG: "Vejle i dag".

mvh
Bjørn