Transkriberingshjælp!
Fra : Toke Nørby

Dato : 12-11-11 17:59

Her:
http://www.norbyhus.dk/misc/leif.jpg
er et såkaldt banco-brev, hvori der har været ilagt pengesedler.
Brevet er fra omkring 1780 og til

Velædle Hr. Joh. Fr. Baumgarten
Kongelig Lotterie Inspecteur
ved Klasse Lotteriet
Kiøbenhavn

I nederste venstre hjørne står der:

Herudi er Fiire
sindstyve og "Toedige"??
daler Lotterie Penge
i Banco Sedler
C7mus Indlæg.

Jeg er pt blank, hvad angår de to og et eller andet? og vil være glad
for hjælp, tak.
Mvh
Toke
--
Toke.Norby@Norbyhus.dk
Læs om "Skivearket" og "Skibsgrisens Flugt"

Fra : Arne Nielsen

Dato : 12-11-11 22:38

Den 12-11-2011 17:58, Toke Nørby skrev:
> [...]
> i Banco Sedler
> C7mus Indlæg.
>
> Jeg er pt blank, hvad angår de to og et eller andet? og vil være glad

Toe Rigs
daler...

Venlig hilsen
Arne

--
Fjern 0 i adresse ved direkte svar

Fra : Toke Nørby

Dato : 13-11-11 09:29

Arne Nielsen <arnen@post03.tele.dk> wrote:

> [...]
...snip

>Toe Rigs
>daler...
>
>Venlig hilsen
>Arne

Øv, jeg er simpelthen blind! Mange tak for hjælpen
Mvh
Toke