NT boks??
Fra : Mikael L. Jensen

Dato : 13-08-01 15:33

Det kan godt være at det er et dumt spørgsmål, men hvorfor skal man sætte
strøm til NT boksen når den godt kan køre uden??

mvh
Mikael

Fra : Casper Mønster

Dato : 13-08-01 15:40

Du skal vel ikke, men hvis du har ISDN telefoner virker de ikke hvis du ikke
har strøm til den.

/Casper

Fra : Mikael L. Jensen

Dato : 13-08-01 15:59

takker for svaret

Fra : Dennis T.

Dato : 16-08-01 19:10

Casper Mønster wrote:

> Du skal vel ikke, men hvis du har ISDN telefoner virker de ikke hvis du
> ikke har strøm til den.

Virker da fint... har 3 enheder på her uden problemer...

/Dennis

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 16-08-01 19:17

"Dennis T." <viol8r@REMOVEtechnologist.com> skrev i en meddelelse
> Virker da fint... har 3 enheder på her uden problemer...

Så har du sikkert strøm til enhederne

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Dennis T.

Dato : 16-08-01 19:28

Martin Højriis Kristensen wrote:
> har strøm til den.
> Så har du sikkert strøm til enhederne

Naturligvis... men det stod der jo ikke noget om :))

/Dennis

Fra : cr

Dato : 13-08-01 16:26

NT boksen kan med den rigtige opsætning + ISDN telefon, Nødstrømsforsyne
1 apparat.

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 14-08-01 09:35

> NT boksen kan med den rigtige opsætning + ISDN telefon, Nødstrømsforsyne
> 1 apparat.

Dette er korrekt, men det er set flere gange at ISDN telefoner ikke virker
korrekt på nødstrøm.

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær